Het dossier en nader onderzoek van Leon Groeneweg
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het is verschrikkelijk om je kind zo te verliezen mijn hart huilt voor zijn ouders. En justitie laat weer eens zien hoe zeer zij falen zij gaan achter de grote vissen aan en de rest laten ze de boel werkelijk schandalig is dit. Mijn kind is beroofd met een mes ze hebben er niks aan gedaan. Ook dit had verkeerd af kunnen lopen. Ik wens de ouders van Leon heel veel sterkte toe en ik bewonder hun kracht om voor hem te blijven vechten.
Re:
Hallo, ik schrik hier enorm van, ik leef met je mee, zou je mij een e-mail willen sturen?
Groetjes, Marijke Harkema
Elke familie heeft het recht om te weten wat er met hun familielid is gebeurd en dat de dader(s) worden gevonden en hij/zij hun straf niet ontlopen.Sterkte aan de moeder in deze moeilijke tijd.
dan zal je het zien
sterkte voor de mama
Maar een slachtoffer of de na bestaande krijgen niks. hoe krom in ieder geval zo krom dat het niet valt recht te praten
Re: Re:
t is niet te begrijpen alles is zo duidelijk
en dan ook nog steeds t graf v leon is niet veilig
waar houd t op met t tuig
| This discussion has been closed. |
een groot deel van de gemeentes,voorzieningsrecht,om,politie kortom de overheid is corrupt.wij gewone burgers worden ingeruild voor tuig dat met behulp van diezelfde overheid vrij spel krijgt.er moet en zal nml aangetoond worden dat het allemaal niet zo is,dus creeert mijn een niet bestaand beeld dat wij als burgers maar moeten geloven.beste mevrouw groeneweg,wij staan aan uw kant.