Kermis, daar houd je van
Neem contact op met de schrijver van de petitie
maar als het september is en de kermis staat er weer in weert dan ben ik in weert,dat wil ik niet missen
Een nostalgie een cultuur die moet blijven
Zonder kermis geen eerste liefde geen kus in een reuzenrad
Geen mens in holland die niet een keer een kermis heeft bezocht
Voor kinderen tot hoog bejaard he ho of bie op de kermis bestaat verschil niet
Jan van gool
Weer zo'n Hollands vermaak wat dreigt te verdwijnen, echter dit mag nooit gebeuren!!!!Als wij hier in Den Haag naar het Malieveld kijken met de kermis is het te triest voor woorden wat er over is van de kermis van vroeger. Ik hoop dat de mensen voldoende handtekeningen bij elkaar krijgen om dit ook tegen te gaan. Misschien een idee voor al die rijke gemeenten in Nederland om in plaats van dure cultuurpaleizen en verheerlijking van eigen gewin de pachtgelden te verlagen of een pot met subsidie de kant van de exploitant op te schuiven.
Wij zijn ermee grootgebracht en al eeuwenlang is dit een volksvermaak voor jong en oud dus mensen teken en stuur dit door naar uw kennissen !!!!
Familie H. Houwaart
En het zou toch zonde zijn dat deze branche ten onder zou gaan aan allerlei futiliteiten. Daarom verdiend kermis zeker meer en daarom hou ik ervan.
gr. Cees
Er komt een tijd, dat alle Nederlandse bedrijven zijn weggevaagd door de Duitse concurrenten, die zich niet allemaal aan de talloze regeltjes houden.
Maar staan er altijd wel op feesten zowel bijv.koninginnedag of met de plaatselijke dorpsfeesten.
Dus ook hen gunnen we dit!!
| This discussion has been closed. |