John Guidetti
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Zelf ben ik al zo'n 30 jaar verbonden aan tottenham hotspurs, mijn vriend Cees de Jong zit elke thuis wedstrijd in de Kuip. Ik heb hem voor de wedstrijd tegen ajax ... hij de man zal zijn die ajax alleen al aan kan, en dat gebeurde ook. ook gisteren maakten Cees zich zorgen voor de wedstrijd tegen Vitesse, ik zie hem weer dant Cuidettie de man zal zijn dus maak je geen zorgen. HIJ IS DE VERLOSSER VOOR ROTTERDAM !!!!
John, please stay with Feyenoord!!! The club and its supporters love you!!!!!!!! You're better off playing for Feyenoord than sitting on the bench at Manchester City....You're the man who's taking the club to a higher level, even getting a chance to become champion again, after quite some years!!! So STAY STAY STAY!!!!!
Dat het zowel voor Feyenoord, John Guidetti zelf en uiteindelijk ook Manchester City het beste is dat Guidetti nog een jaar langer kan/wil/mag blijven lijkt mij overduidelijk! Voor Feyenoord: zo'n wereldspits vind je niet snel weer, voor Guidetti: gegarandeerde speeltijd dus ook een gegarandeerde ontwikkeling en voor Manchester City: hoe meer hij zich in de kijker blijft spelen, zeker wanneer we volgend seizoen Europa weer ingaan, des te hoger het bedrag dat ze voor hem kunnen vangen!
Oftewel een win win situatie. Maar nogmaals, tegenwoordig wil men snel geld zien en wordt het investeren in de toekomst steeds vaker overboord gezet.
Laten we hopen dat we het tij kunnen keren en Guidetti voor nog minimaal 1 jaar kunnen behouden!
Het is precies als toen , als ik milionair was betaalde ik zijn salaris .
| This discussion has been closed. |
Groet Cor