IJsbaan in het Park van Rotterdam!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie IJsbaan in het Park van Rotterdam!.
|
Gast |
#12016-10-17 20:31Geweldig leuk initiatief!! |
|
| |
|
Gast |
#22016-10-18 04:32Fantastisch idee!! |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2016-10-18 06:29- Date of removal: 2016-10-18
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#42016-10-18 06:40Super leuk dat jullie t plan doorzetten! |
|
| |
|
Gast |
#52016-10-18 06:47Wij komen vaak in Rotterdam. Geweldige stad!!! Een schaatsbaan in de decembermaand hoort er gewoon bij. Is weer een extra reden om naar Rotterdam te gaan. |
|
| |
|
Gast |
#62016-10-18 07:00goed initiatief. Lijkt me heel gezellig. Ook voor kinderen en volwassenen een prachtige omgeving om te schaatsen |
|
| |
|
Gast |
#72016-10-18 07:13IJs is wijs! |
|
| |
|
Gast |
#82016-10-18 07:18Wat een top Idee! |
|
| |
|
Gast |
#92016-10-18 07:22Radojka! Geweldig dat je het plan doorgevoerd heb! Succes en als de ijsbaan er staat kom ik uiteraard langs! |
|
| |
|
Gast |
#102016-10-18 07:46Goed iniatief! |
|
| |
|
Gast |
#112016-10-18 07:48Omdat er bijna nooit meer natuurijs is! Schaatsen buiten is fantastisch. Dit zou geweldig zijn voor de Rotterdamse kinderen om dit te ervaren. |
|
| |
|
Gast |
#122016-10-18 07:54Dit soort mooie ideeen laten Rotterdam meer leven |
|
| |
|
Gast |
#132016-10-18 08:02goed idee en vooral gezelligheid in deze donkere dagen is een must! |
|
| |
|
Gast |
#142016-10-18 08:16Geweldig initiatief |
|
| |
|
Gast |
#152016-10-18 08:37Een stad als Rotterdam heeft allure nodig. |
|
| |
|
Gast |
#162016-10-18 08:41Geweldig plan...verbinding tussen " alle mensen " die in Rotterdam sportief en gezellig bij elkaar willen komen. Toppie !! ben een Trotse Rotterdammer :-)) |
|
| |
|
Gast |
#17 Re:2016-10-18 08:42EEN TOP IDEE ..ben een trotse Rotterdammer wanneer dit plan door gaat !
|
|
| |
|
Gast |
#182016-10-18 08:46Omdat ik het een geweldig idee vind. Had al veel eerder moeten gebeuren! |
|
| |
|
Gast |
#192016-10-18 08:58Rotterdam verdient een ijsbaan! |
|
| |
|
Gast |
#202016-10-18 09:03Wat zou dat leuk zijn, zo'n buitenbaan! |
|
| |
|
Gast |
#212016-10-18 09:13Het leukste Rotterdamse bewonersinitiatief ooit. |
|
| |
|
Gast |
#222016-10-18 09:46Leuk initiatief een onbetaalde ijsbaan en een aanwinst voor de stad. Weer eens wat anders dan die eeuwige trapveldjes. |
|
| |
|
Gast |
#232016-10-18 10:51Rotterdam is de mooiste stad van de wereld, vandaar dat deze ijsbaan perfect past in Rotterdam. De stad van en voor zijn mensen. |
|
| |
|
Gast |
#242016-10-18 11:01Leuk initiatief,baan word hopelijk niet te klein en dou ook jan. En feb mogen blijven. |
|
| |
|
Gast |
#252016-10-18 11:08Super initiatief in een prachtig park!! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.