Houd SEH/IC/KRAAM afdelingen open in Zoetermeer
Neem contact op met de schrijver van de petitie
En ik wil mijn baan niet kwijt.
Ik vind dit buitengewoon erg!
Maar helaas denken ze in Den-Haag er anders over.. Wat mij betreft gaan we allemaal een motie van wantrouwen indienen in Den-Haag, ok al kan dat helaas niet.
Maar teken allen de petitie!!! En laten we allemaal er voor zorgen dat ze in Den-Haag denken dat ze fout bezig zijn zo..
dit willen.
Zorgverzekeraars houd eens op!!!
Mensen die dit bedenken zouden zelf eens aan den lijve moeten ondervinden.
1. hoe het is als het bestaande ziekenhuis in hun eigen woonplaats de IC, Kraam en EHBO gesloten word.
2. de zorgeverzekeraar maar wegbezuinigd en je niet weet hoe je dit moet voorkomen.
3. je eigen familielid spoedeisendehulp nodig heeft en de ambulance in de file vast komt te staan.
4. agressie tegen de hulpverleners er dan uit zou kunnen gaan zien. (terwijl deze dit niet verdienen)
5. arbeidsongeschiktheid en of handicap door te laat behandelen overhoud voor wie zijn dan de kosten dan.
Bewoners van Zoetermeer en omstreken en ook de medewerkers van het Lange Land ziekenhuis verdienen dit niet.
Laat ons ziekenhuis bestaan met alles er op en aan.
bij de gemeenteraad verkiezingen goed opletten welke partij zich hard wil maken om ons ziekenhuis met al zn afdelingen open te houden en daar op stemmen
tekenen!!!
| This discussion has been closed. |
Tegen de tijd dat je er bent is het toch al te laat. Dan maar thuis ....RIP