Houd SEH/IC/KRAAM afdelingen open in Zoetermeer
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Gelukkig net op tijd overgestapt naar een kleine maatschappij die niet met deze overheersende maatschappijen meedoet. Eind van het jaar massaal overstappen zou ik zeggen. Jammer dat ze er nu mee komen, is natuurlijk over nagedacht. Goed opletten want vele "kleine" zorgverzekeringen vallen ook onder deze overheersende maatschappijen.
U mag mij volledig openbaar maken.
Adres als nieuwe bewoner van Zoetermeer ,
J Wolters
Victoriagang 21
2719 CW Zoetermeer
Ik heb als man het nodige mee gemaakt in Dokkum ziekenhuis De Sionsberg daar wat de landelijke politiek gehaald heeft, kan ik het nodige vertellen over de Verzekerings Maatschappijen .
Met vriendelijk groet,
J Wolters
Niet in onze eigen stad Hulp kunnen krijgen
Belachelijk die macht van verzekeraars.
Te veel macht
Het verhaal dat je niet in ieder ziekenhuis die dichtbij is de beste zorg krijgt kan wel waar zijn maar is in zo'n grote stad wel heel belangrijk als eerste opvang. Dit kan idd levens schelen. Het ambu personeel weet heus wel waar ze met een hersenletsel of met een dotter patiënt heen moeten.
Zorgverzekeraars krijgen teveel macht en bepalen straks waar en wanneer iemand zorg mag ontvangen. Heeft allemaal met geld te maken, de verzekeraars worden er in ieder geval niet armer op. Zo bepalen ze bv ook welke medicijnen je wel of niet vergoed krijgt. ipv specialité de generieke. Of je door de rotzooi van deze vulmiddelen nou uitslag krijgt kan ze niet veel schelen, dat je dan naar een dermatoloog moet en smeersels krijgt maakt ook niet uit want het blijft goedkoper. Dit zou in een democratisch land als Nederland gewoon ontoelaatbaar moeten zijn. Er moet eens opgehouden worden met het hakken in onze zorg.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Je bericht is verwijderd
Re: sluiting seh kraam en ic llz
Gaan dan toch langzaam maar zeker de verzekeringsmaatschappijen de dienst uitmaken. Ze moeten zich schamen om alleen maar te denken aan het geld en niet aan de verzekerden. Wordt de directeur van CZ ook zo behandeld of geldt voor hem een voorkeursregeling, betaald door zijn verzekerden. Schande!!!!!
| This discussion has been closed. |