helpSheba
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Vriendje van de burgemeester of niet,ook gij moogt een levend wezen ,met gevoelens en een hart zoiets niet aandoen ,als jij er niks wil voor doen ,laat een ander het dan wel doen en neem nooit nog een levend wezen in uw bezit...
Denk eens na "burgemeester". Hoeveel ruchtbaarheid hieraan wordt gegeven, het internet werkt echt wel snel evenals sociale media. Het zal u binnen enkele jaren wellicht verbazen dat u niet meer herkozen wordt. Mij niet... Aan u dus, ofwel luistert u NU naar uw kiezers, ofwel zal u de verkiezingsgevolgen moeten dragen.
Wie zou er mee gaan naar deze mensen om ze te overtuigen om Sheba met ons mee te geven als ik het adres weet?
Sheba daar weg !!!
Re: ik woon te ver spijtig genoeg ,anders had ik daar al gewandeld !!!!!!!!
AAN DE BURGEMEESTER VAN EERNEGEM , jij woont in belgiè ,maar in AMERIKA zou je dit niet lukken hoor daar hebben ze een HART voor dieren jij hebt enkel een HART voor den politiek , steek deze eigenaar van dit beestje in z'on kot en HAAL DEZE MOOIE HOND DAAR WEG !!!! die mensen zijn geen enkel dier waard WEL Z'ON KOT
Help Sheba
Schandalig is het niet te begrijpen da '(mensen)' zo kunnen omgaan met dieren!
Wat voor leven heeft da beestje nu ?!
Haal die lieve hond daar gewoon weg da hij tenminste een fijn en gelukkig leven kan hebben in plaats van daar op een stort te moeten verblijven!
Dierenrechten da is iets waar ze in Belgïe echt strenger op moeten worden hoor!!
Ik hoop voor Sheba een fijne toekomst bij mensen waar hij echt welkom is!
| This discussion has been closed. |