Help jij mee cannabisolie 'legaal' maken?
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het illegaal maken van cannabisolie speelt hierin een grote rol, het wordt tijd dat we wakker worden en dit niet meer accepteren!!
Heel veel mensen hebben er baat bij, waaronder ik zelf
Mijn dochter heeft altijd pijn en slikt veel pijnmedicatie terwijl ze nog maar 15 jaar is.
Denk dat ze hier veel baat bij zou hebben
Re:
Ik maak THC en CBD olie zelf, volgens de Simpson methode. Dat doe ik, sinds de kanker van mijn oma. Het bleek toen erg lastig, aan THC olie te komen of tegen absurde prijzen. De overheid zou het daarom meer toegankelijk moeten maken…
Zelf gebruik ik het voor mijn slaapproblemen en mijn partner voor de spierziekte. Het is goed tegen vele ziektes en gewoon plantaardig!
Mocht u ook niet aan de THC of CBD olie kunnen komen, kunt u altijd mailen: [email protected] . wellicht dat ik u kan helpen ermee
Re:
Hallo.
Mijn buurman heeft MSA type C.
Heeft uw echtgenoot baat bij de wietolie die U voor hem maakt?
Als dat zo is, dat kan ik dat aan de buurvrouw melden.
Wellicht heeft het enig effect op deze waardeloze ziekte,
Graag hoor ik van U.
Groeten.
mein Krebs-Zeugnis
Mijn zus kreeg de diagnose borstkanker en ze was op het punt van overlijden, met kanker van de borst in de laatste fase is ze nu weer levend en ze is nu zo gezond. Dank aan Rick Simpson cannabisolie die we kochten bij: Ricksimpsoncannabishemoilatgmail.comDe hennepolie werd met succes gebruikt om de borstkanker van mijn zuster binnen 3 maanden te genezen, zoals vermeld door Rick Simpson. Ik wil nogmaals Rick Simpson bedanken voor zijn prachtige cannabisolie. We zijn nu gelukkig gezin met mijn zus weer levend, sterk en gezond. Als je contact op kunt nemen met je eigen medicatie, e-mail dan Rick Simpson op: Ricksimpsoncannabishemoilatgmail.com
Beste wensen,
Rebecca Nathan
isabel
Mijn vader kreeg in maart 2017 de diagnose hersentumor en sindsdien hebben we 3 keer chemo gedaan, maar de kanker blijft achter. Een paar maanden eerder hoorde ik over cannabisolie en het genezende effect ervan. Via e-mail kreeg ik contact met hem op: Ricksimpsoncannabishemoil(op) gmail.com en mijn vader begon onmiddellijk met de cannabisolie, nadat hij de cannabisolie had gebruikt voor de behandeling op het voorgeschreven tijdstip door Rick , Hij was helemaal genezen en terwijl ik nu schrijf, kan mijn vader door het huis lopen zonder enige steun van iemand en uit gaan wanneer hij maar wil.
Groeten,
Muriel Oudot
| This discussion has been closed. |
Re:
#68: -
Cbd/ thc - olie nodig ?