Help jij mee cannabisolie 'legaal' maken?
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Wij HET VOLK verdienen beter.
En het volk hoeft niet te lijden om hun. Geld te verdubbelen
NIEMAND HEEFT HET RECHT om kruiden te verbieden die geneeskrachtig zijn voor mijn gezondheid !!!
Niets anders helpt tegen pijn als Cannabis , die vergif van.... big farma ... maken zij zichzelf maar ziek mee .... Not my
Re: het is géén verslaving , alcohol en tabak zijn slecht voor de mens
Niemand heeft het recht om wat op moeder aarde groeit te verbieden ( zij misbruiken het zelf) Ik heb mijn geboorterecht om mijn eigen verantwoording te nemen voor m'n ziekte en het vol te houden op mijn manier !!! Met mijn bewustzijn kies ik voor Cannabisolie , nooit meer voor het vergif van " big farma " !!!!!
Hennep kan de wereld redden
Cannabis is een kruid waaraan veel mensen veel plezier beleven. En het is goed voor de gezondheid.
We zouden eigenlijk zoveel mogelijk wiet moeten planten.
Goed voor het milieu.
Het zou mooi zijn als er weer auto's gemaakt zouden worden van hennep die rijden op hennepolie.
Drugsgebruik door politici
We weten ondertussen allemaal al wel dat Juncker een rabiate drinkebroer is.
Alcohol (mıs)(ge)bruik leidt zelden tot het nemen van juiste beslissingen.
Ik vraag me af of Juncker de enige is die zich te buiten gaat aan alcohol danwel andere drugs.
Zou het niet eens tijd worden dat we te weten komen welke middelen er door de leden van onze regerıng en in de kamers gebruikt worden ?
Een en ander is gemakkelijk te realiseren: Laat alle politici een haartest doen !
Vr.gr. Ria
| This discussion has been closed. |