Help jij mee cannabisolie 'legaal' maken?
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik ken meerdere succesverhalen van dit middel; zou fijn zijn als de naam losgekoppeld zou kunnen worden van de drugs-scene want het is een middel dat helpt tegen zelfs als ongeneeslijk beschouwde kwalen. Wanneer de medische wereld haar eed serieus nemen zou en wetgever haar verantwoordelijkheid dan zou dit middel meteen gelegaliseerd kunnen worden.
Re: Dat heeft niets met een verslaving te maken. Ik heb het als medicijn en niet verslaafd.
Re:
Ik kocht eerst periodiek voor ~50,- een (uiteraard gepatenteerd) medicijn tegen hygroma's bij de poten van mijn hond, dit hielp niks. Een combinatie van cbd olie (medihemp 10%) met zelfgemaakte wiet olie en de bulten zijn zo goed als weg en de hond weer vrolijk, crimineel? Ik heb een schoon geweten!
Helaas, krijg ik bij coffeeshops vaak slechtere cannabis (bestrijdingsmiddelen e.d.) waardoor ik gedwongen ben het illegale circuit financiëel te sponsoren... en waarschijnlijk zou er met legalisatie ook onderzoek gedaan kunnen worden waardoor ik niet hoef te gokken welke hoeveelheden nodig zijn voor het gewenste resultaat. 
| This discussion has been closed. |