Help jij mee cannabisolie 'legaal' maken?
Neem contact op met de schrijver van de petitie
en een politiek die ze veroorzaakt
Let wel op de dosering mensen! Ik heb het op een nare manier moeten ervaren hoe het is om teveel cbd binnen te krijgen. Ik had het flesje van een vriend en vertelde me dat ik 20 druppels per dag moest nemen. Ik deed geen oog meer dicht! Toen stuitte ik op deze pagina http://www.cbdsense.com/nl/cbd-gebruiksaanwijzing waarik las dat je maar 2-3 druppels per dag (!!!) moet nemen.
Neem niet teveel mensen! Het doet wonderen op een paar druppels, maar teveel is écht niet fijn!
In 2012/2013 overleden in totaal 23.723 mensen door de gevolgen van het gebruik van alcohol en tabak. Dit zijn drugs die wettelijk toegestaan zijn, de legale drugs. 164 mensen vonden de dood door drugs die wettelijk verboden zijn, de illegale drugs.
98,6% van het aantal doden door alcohol, tabak en drugs is dus toe te schrijven aan de legale middelen alcohol en tabak. 1,4% is toe te schrijven aan de illegale middelen zoals heroïne, cocaïne, XTC, amfetamine en GHB.
We geven de cijfers van het aantal doden in een jaar als gevolg van:
-gevolgen door gebruik van het middel, bijvoorbeeld door ziekte
-direct overlijden (overdosis)
The war on drugs is dus 1 grote luchtbel!
Mijn moeder is ongeneeslijk ziek en we hebben heeeeel veel moeite moeten doen om haar op recept wietolie te laten krijgen. Terwijl zij hier wel baat bij heeft. Dure en ziekmakende chemo wordt wel vergoed maar zodra je alternatieve geneeswijzen wil proberen, kan t allemaal niet...
Onbekend is meestal onbemind.
| This discussion has been closed. |