"Parijs-Roubaix is voor mietjes"
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Toestand berijdbaarheid Guldenvliestraat
Uit respect voor de inwoners van de straat
Weg met kasseien
De guldenvliesstraat is voor mietjes
Maar ja, voor die straten en buurten interesseren de zurenborgbobo's zich niet natuurlijk...
Re: De guldenvliesstraat is voor mietjes
#8: - De guldenvliesstraat is voor mietjes
Die van de guldenvliesstraat zijn héél down to earth; we zijn geen villa eigenaars aan die kant van de wijk ;)
Maar inderdaad, ne mens zou door elke straat in Antwerpen moeten kunnen fietsen zonder zijn leven te riskeren.. dus ik wens jullie ook een beter wegdek toe.
Ik weet niet hoe het in jullie straat zit, maar in onze straat voel je (letterlijk) om de 5 à 10 minuten een bus voorbij denderen als je 's avonds in je zetel ligt na een lange werkdag.. plezant is anders.
Als kind reed ik hier met de fiets richting school (1968) Ik ben er eenmaal op mijn bek gegaan en heb daarna een andere route gezocht . Ik zie op de foto's dat er na 46 jaar nog niks veranderd is !!
Tuurlijk moeten alle straten bekeken en behandeld worden in en rond Antwerpen , maar dan nog blijft het een risico voor je gezondheid of gaan ze plots allemaal elektrisch rijden , de auto's en brom/motorfietsen ?
Ik woon nu iets meer dan drie jaar in Oostende , daar spelen ze het klaar heel fier te zijn op de heraangelegde Kon. Astridlaan , richting centrum geen fietspad maar wel 2m brede parkings langs de weg ter hoogte van koningspark!!!
Fietser
Gelukkig begrijpen de mensen daar de situatie en word er steeds vriendelijk mee omgegaan!
Waarvoor dank.
Maar dat er iets moet gebeuren is wel heel duidelijk!
Re:
Wij komen dagelijks door de Guldenvliesstraat en afhankelijk van de fiets waarmee ik rij is het eventueel haalbaar om op de weg te fietsen. Indieen je vb geen goede vering hebt is het werkelijk niet te doen.. Laat staan als je weinig fietservaring hebt...
This comment has been removed by the person who wrote it.
Het is onmogelijk om te fietsen op die kaseien die zo slecht liggen!
Ik riskeer elke dag mijn leven of een boete!
dat het stadsbestuur eens wat meer de fiets nemen ipv de auto , dan zullen ze misschien inzien dat kasseien echt niet goed voor je fiets is , en de tramsporen al helemaal niet ... levensgevaarlijk die 2 combinatie's ! vandaag wou ik naar de groenplaats fietsen , ik was tot opt mechelseplein geraakt , omdat er voetgangers overstaken en ik ze niet omver wou rijden in een bocht , moest ik over de tramsporen op het ander stuk kasseien rijden , resultaat , mijn ketting vliegt eraf door het geschud en ik verlies mijn stuurcontrole omdat ik opens vast zat in de tramsporen ! ik vloog bijna uit de bocht de grond op , kon er net nog afspringen .... en de mensen die op terras zaten verschoten zich ook enorm en hadden bijna compasie met me .... en vooral dees tijd vant jaar , breken ze alles open , is niet aangeduid , omweggetje hier omweggetje daar en allemaal , rot kasseien .... lang leve de singel die open ligt, mijn mening , alle kasseien uitbreken en asvalt leggen , die verzakken niet en asvalt is teminste veilig voor fietsers ook met tramsporen erin ...
Re:
ik denk dat de meerderheid van de voetpad-fietsers dit doet met veel respect en voorrang voor de voetgangers.
| This discussion has been closed. |