Geen vluchten na elven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
een mens geniet ook van een cultureel bezoek aan Rome, en als hij dan s'avonds landt op zijn eigen EA, is dat geweldig!!!
economische ontwikkelingen gaan altijd door.
Maar voor alle omwonende moet er ook een moment van rust zijn.
Het mag niet zo zijn dat we ook in de nachtelijke uren wakker liggen van overvliegende vliegtuigen.
Re:
Wel eerlijk zijn he.. Feestjes hoeven niet qua geluid om 11 uur afgelopen te zijn !!!
Misschien lekker om hier neer te schrijven maar het is gewoon onzin
worden we gedwongenpatient op den duur...hoe zo: kosten van de volksgezondheid rijzen de pan uit?????
Nachtrust zeer belangrijk
Geen vluchten na elven dus.
voor een grijpstuiver via de politiek onze nachtrust en gezondheid laten vergallen. De komende verkiezingen is de eerste mogelijkheid om hier verandering in te brengen.
In ieder geval geen burgemeester meer met een visioen van een internationaal vliegveld (24uur open).
24-uurs economie
Mensen we gaan naar een 24-uurs-economie toe, dat wil zeggen dat op ieder moment een vlucht kan vertrekken of landen en men op elk willekeurig moment boodschappen kan gaan doen en men zelf de eigen werktijden kan kiezen. Ik mag dit zo wel schrijven als 17-jarige snotaap, maar dit is wel de toekomst. Dat jullie als ouderen daar niet in mee willen gaan is jullie eigen keuze. Deze petitie wordt in ieder geval niet door mij ondertekend.
Feestjes na elven zijn voor mij storender, die gaan namelijk nog uren door, zo'n vliegtuig is na een minuut weg...
Dit is geen welvaart dit is moord!
Re: Re:
Tegenstanders van uitbreiding van EA hanteren wel vaker kletspraat
Re:
Dan zul je moeten verhuizen.. Delucht in Eindhoven is niet alleen vervuild door Eindhoven Airport
| This discussion has been closed. |