Geen vluchten na elven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik daag u uit.....durft u een huis te kopen in de regio van het vliegveld?
Goedeavond geacht forum
Daar wij nu beiden hebben
ondertekend willen wij U ook dit nog mededelen
dat zelf,s de afspraken van niet boven de bewoonde wijken vliegen vaker dan dat men denkt wordt overschreden
Dit ook ter aanbieding wat iedereen
wel freesde komt toch wel uit( Tweede schiphol)
Alles moet hier langzamer hand voor wijken
Nu weer Zalen centrum VALKENHORST aan de Oirschotsedijk WAS een prachtige lokatie o.a zondag,s
dansen met muziek 50plussers WEG ER MEE.
Zo is het wel weer genoeg.
Met vriendelijke groet
M.Struikenkamp
raam moet altijd DICHT wat denkt U van mijn gezond
m vr gr A van Beekveld
Re:
Voorheen was de overlast er niet. Dus jou opmerking slaat kant nog wal. Denk eerst eens na voordat je zo iets stoms post
Re:
Dat Uw raam nog altijd niet open kan, die paar vliegtuigen tussen 23.00 en 24.00 gaan het verschil niet maken.
Re: Re:
Die "paar" vliegtuigen worden er volgens het ontwerp luchthavenbesluit 8 tussen 23.00 en 24.00, dat is meer dan dubbel zoveel als er uiteindelijk in 2020 gemiddeld per uur overdag zullen landen. Dat zijn er namenlijk 3,2.
Het zijn er dus meer dan een "paar", een paar is 2, en acht is 4 maal 2
Re: Re: Re:
#472: Actiegroep geenvluchtennaelven - Re: Re:
ALS er al 8 vliegtuigen gaan landen..... Hoeveel zijn het er nu ook alweer??? Er MOGEN er 3 landen en gemiddeld landt er ( vlgs BOW) minder dan 1 per dag... Dus hoe waarschijnlijk is het dat er straks 8 in dat uur gaan landen???
Maar ik begrijp het, hoe groter het aantal, hoe meer ondertekenaars
Re: Re: Re: Re:
Nogmaals en voor de zoveelste keer:
Wij willen voorkomen dat de mogelijkheid er komt en willen geen enkele regulier geplande vlucht na elven. Ook noodweer begint met een paar druppels
Re: Re: Re: Re:
En nogmaals, wij hebben de 8 landingen niet verzonnen, die staan in het ontwerp-luchthavenbesluit. En daar zijn wij het dus niet mee eens, dat die mogelijkheid wettelijk gaat ontstaan
| This discussion has been closed. |