Geen vluchtelingen en asiel zoekers in het westerkwartier

Gast

2015-09-18 14:14

Nederland is overvol en tussen de vluchtelingen zitten geheid terroristen die ook hier gaan koppensnellen
kenweljanke

2015-09-18 19:02

Jammer dat iedereen weer zo haatdragend tegenover onze medemensen staan. Dit is voor het eerst dat ik reageer op zoiets maar dit zegt meer over ons Nederlanders dan die vluchtelingen die gewoonweg niet anders kunnen dan vluchten. Natuurlijk, er zitten vast 'verkeerden' tussen maar vergeet ook ons 'eigen volk' niet!!! Dus mijn handtekening gaat hier niet op! Als rasechte westerkwartierder vind ik het triest dat wij, die het zo goed, lees: GOED, hebben, weer bang zijn voor vanalles, vooral gemaakt door een Nep politicus als Geert Wilders. Hebben we dan nog steeds niet goed geleerd uit het verleden? Mensen denk na! Ik ben blij dat ik in een vrij land leef, kan gaan en staan waar ik wil, genoeg verdien om mij te kunnen onderhouden (en dit geldt voor elke nederlander!) en het gewoon goed heb. Ik gun dat ook een ander. 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-09-18 19:10

Gast

#4 Re:

2015-09-18 19:23

#2: kenweljanke -  

Hier ben ik het helemaal mee eens! Ook GEEN handtekening van mij. Iedereen mag zijn mening hebben, maar ik vind deze petitie echt zielig. De vluchtelingen krijgen voorrang op veel dingen, maar de meeste van ons hebben het beter dan dat zij het ooit zullen hebben. Erg egoïstisch. Ze vluchten niet voor niks uit hun land. En al helemaal niet als de vlucht levensbedreigend is.

Ik snap jullie angst, ik vind het zelf ook eng dat er zoveel vluchtelingen met zoveel verschillende culturen hierheen komen. Dat zorgt voor spanningen. Maar de echte vluchtelingen, die opzoek zijn naar veiligheid, verwelkom ik van harte!

michel

#5 Re: Re:

2015-09-19 08:35

#4: - Re:  

laat ze maar een veilig plekje zoeken in 1 van de vele landen waar ze zijn doorheen zijn gekomen waar het ook veilig is 
deze geluks zoekers .... schooiers hebben we hier niet nodig en bovendien kan NL dit helemaal niet aan 
bovendien zit ik niet te wachten op een misdaad golf die er ongetwijveld komt                                                                  en het steeds verdere verdringen van onze nederlandse cultuur en manier van leven 

je hebt oogkleppen op zo als zoveel in NL :( 
80 procent van de ouderen moeten elk dubbeltje omdraaien  en zitten in de schulden ... de voedselbanken kunnen het niet meer aan  kinderen die met honger naar school gaan  die gepest worden op school omdat ze oude kleding dragen niet mee kunnen op schoolrijs of op verjaardagen kunnen  geen zwemles krijgen en niet kunnen sporten 

Gast

2015-09-19 08:37

dit omdat ik grote problemen verwacht in het vroegere zo mooie Nederland

Gast

#7 Re:

2015-09-19 14:03

Gast

#8 Re:

2015-12-07 14:23

hoe veel mensen hier in Nederland leef in armoede leven van voedsel banken hoe zo dat Nederland goed is.