Geen sloop Lübeckstraat Gent
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Al het mooie en geschiedenis verdwijnt gewoon ook voor de personen die er al jaren wonen. Dat is de reden
Afbraak erfgoed Lübeckstraat......
Ben daar rondom geboren en opgegroeid....Iedereen kende daar iedereen ....wat je nu elders niet meer kan zeggen.
Onze gehele jeugd daar gespeeld en geravot met toffe vrienden met goedkeuring van alle andere bewoners.
Hopelijk laten ze het gezond verstand zegevieren en knappen ze die woningen op voor de bewoners.
Mvg Jean-Claude Bonheure.
ze kunnen op den DOK wel nieuwe woongelegenheid bieden dus renoveren is de boodschap. ...Eerwaarde Heer Schotsmans keert zich om in zijn graf mijn gedacht. .....
straalt levenskwaliteit uit in contrast van vele steriele hedendaagse realisaties, en de ruimte rondom en een vleugje
nostalgie....
Steekpenningen zullen toepasselijk zijn !
Er is geen plaats voor het opknappen van de sociale woningen ,ik vraag me af wat ze daar dan gaan neerzetten ! Een asielcentrum of zo,!
De maffia stopt niet !
Omdat de stad (Tom Baltazar) blijkbaar niet moet luisteren naar de dienst "erfgoed", en de kleine man wel.
Bij de verbouwing van mijn zoon zijn huis, mogen wij de trap (binnen in de woning) niet eens vernieuwen of verplaatsen.
Deze moet blijvenstaan van de dienst erfgoed.
Het verschil is dat de stad gewoon zijn goesting doet.
Het wordt tijd dat er in het stadhuis eens grote kuis wordt gehouden!!!!!!!!
| This discussion has been closed. |