Geen megamoskee aan de Noorderlaan in Antwerpen!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen megamoskee aan de Noorderlaan in Antwerpen!.
|
Gast |
#12016-10-24 10:16het is genoeg geweest! islam buiten! |
|
| |
|
Gast |
#22016-10-24 10:57der zijn er al teveel in belgie! |
|
| |
|
Gast |
#32016-10-24 12:27Omdat alle beetjes helpen om de imperialistische islam een halt toe te roepen voor het te laat is. |
|
| |
|
Gast |
#42016-10-24 12:40Mijn familie en ik willen niet ten onder gaan ! Simpel toch ? |
|
| |
|
Gast |
#52016-10-24 12:43de waanzin moet stoppen |
|
| |
|
Gast |
#62016-10-24 13:21stop de Islamisatie van EU. ... stop de moslimimmigratie ... werk en plaats genoeg in HUN eigen landen ! |
|
| |
|
Gast |
#72016-10-24 13:23De maat is meer dan vol. Vlaanderen is GEEN MOSLIMLAND. Hoe is het mogelijk om naast een kleine katholieke kerk een mega-moskee neer te planten !!!!!!!!!!! Zorg liever voor enkele winkels in de wijk Luchtbal zodat de oudere mensen, die meestal niet over een auto beschikken, hun broodnodige boodschappen kunnen. |
|
| |
|
Gast |
#82016-10-24 13:33Omdat het genoeg geweest is, en omdat "wir das NICHT schaffen". Onze waarden vooraan!! |
|
| |
|
Gast |
#92016-10-24 13:35Vlaanderen is geen Islamland |
|
| |
|
Gast |
#102016-10-24 13:38Omdat er al genoeg moskeeën zijn in ons land. Hoe meer moskeeën hoe meer overlast en plaatsen om plannen te smeden om aanslagen te plegen. Zet op die plaats sociale woningen voor eigen volk. |
|
| |
|
Gast |
#112016-10-24 13:40Geen zwarte Piet geen moskee baam |
|
| |
|
Gast |
#122016-10-24 13:40Islam buiten. Eigen volk eerst!!!! |
|
| |
|
Gast |
#132016-10-24 13:45Het is genoeg er staan er nu al veel te veel . Belgie is GEEN moslimland . |
|
| |
|
Gast |
#142016-10-24 13:47Er zijn al genoeg moskeeën in Vlaanderen. |
|
| |
|
Gast |
#152016-10-24 13:51Wetende dat bijna alle terroristen moslim zijn, en ik al gehoord heb wat er daar gepredikt word, heb ik liever niet dat er nog mensen deze gevaarlijke extreme religie in mijn buurt gaan beoefenen. Daar zijn wij te beschaafd voor. Als Islam vrede is, waarom is er dan geen vrede waar islam heerst? |
|
| |
|
Gast |
#172016-10-24 13:57Waarom een moskee die een religie van geweld vertegenwoordigd, die mensen vertegenwoordigd die onze Belgische wetgeving verwerpt en die zich wil opdringen aan ons. Mensen wordt wakker. |
|
| |
|
Gast |
#182016-10-24 13:57Ze moeten zich aanpassen aan onze cultuur en niet de hunne opdringen. |
|
| |
|
Gast |
#192016-10-24 14:04Omdat ze al meer dan genoeg moskeeën hebben! Wij gaan ginder toch ook geen kerken bouwen??? Dat ze ginder hun moskeeën gaan bouwen |
|
| |
|
Gast |
#202016-10-24 14:08omdat voor nen invalide mens die heel zijn leven heeft gewerkt, dus bijgedragen aan de maatschappij nog geen bouwvergunning afkan voor een kamer op de benedenverdieping bij te bouwen, maar voor ne moskee wel ???? Ik zie het nut van een moskee niet in, er zijn er genoeg of is het de bedoeling dat er binnenkort meer moskees dan kerken zijn. Een religie uitoefenen doen ze maar thuis in privékringen. Ik kan die overlast en spanningen missen |
|
| |
|
Gast |
#212016-10-24 14:09Er moet eindelijk iets gebeuren , zeker niet hun goesting geven |
|
| |
|
Gast |
#222016-10-24 14:12Ik ben absoluut tegen ongepaste cultuur |
|
| |
|
Gast |
#232016-10-24 14:13Gebeurd ! |
|
| |
|
Gast |
#242016-10-24 14:14Nergens een moskee. |
|
| |
|
Gast |
#252016-10-24 14:17Wij hoeven hier in België geen moskeeen!!!! Dat ze hun cultuur en geloof gaan beleiden waar dat thuis hoort!!! Niet in België dus!!!! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.