Fampyra moet in basispakket!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Fampyra moet in basispakket!.
|
Gast |
#12013-11-05 15:43Ik gebruik ook Fampyra en heb er erg veel baat bij zoals zoveel ms patienten! |
|
| |
|
Gast |
#22013-11-05 15:54Ik, als mede ""M.S"""-er, steun deze petitie, ik gebruik GEEN fampyra,maar wel andere tegen M.S medicatie,s zoals AVONEX e.d.Deze moeten ook in ziekenfonds-bassispakket blijven.M.V.G F.M ter Bruggen (en partner en kids) |
|
| |
|
Gast |
#32013-11-05 15:59zo'n belangrijk medicijn. Het heeft mij een groot deel van m'n leven teruggegeven. Ik kan weer boodschappen doen, kokkerellen in de keuken met de kinderen, kleren shoppen met de kinderen (ipv online afhankelijk te zijn) Nu ik dit weer terug heb gewonnen durf ik niet te zeggen of het leven voor mij als kasplantje nog zin heeft als ik geen fampyra meer kan nemen. |
|
| |
|
ikke |
#4 fampyra2013-11-05 16:05Ik heb ms en gebruik 4 aminoperydine de goedkopere variant van Fampyra. Beide moeten in het basispakket blijven anders dan dan kan ik wel op de bank blijven zitten.Het argument dat ms'sers evenveel baadt hebben bij de fysio. klopt niet. Ik heb fysio maar zonder 4 amino. ben ik veel minder mobiel. ( ervaringsdeskundige) |
|
| |
|
J van Leeuwaarden Gast |
#52013-11-05 16:06Fampyra moet in basispakket |
|
| |
|
Gast |
#62013-11-05 16:07ik ben woonachtig in België, maar de problematiek is hier net hetzelfde. dus vanuit België ook dikke steun |
|
| |
|
Gast |
#82013-11-05 16:10de MS-steunactie (www.ms-steunactie.be) steunt deze petitie omdat het echt nodig is dat de politieke wereld eindelijk eens oog heeft voor de noden van MS-ers en alle andere chronische zieken. succes |
|
| |
|
Gast |
#92013-11-05 16:12Goede zaak, en mensen zorg er ook voor dat je familie en vrienden deze petitie ondertekenen |
|
| |
|
Gast |
#102013-11-05 16:19De Fampyra geeft mij super veel energie als ik het niet gebruik of en keer vergeten ben dan merk ik dat gelijk en ben gelijk een stuk zwakker en gammeler M.V.G Ruud Middelkoop |
|
| |
|
Gast |
#112013-11-05 16:37onvoorstelbaar, de zorgverzekering is al bijna niet te betalen met eigen risico wat ook iedere keer omhoog gaat, en nu ook dit wat mensen hard nodig hebben zelf betalen, vind het ronduit,belachelijk. |
|
| |
|
Gast |
#122013-11-05 17:18Ik heb kennissen die niet zonder fampyra een beetje normaal leven kunnen leiden. Moeten al zoveel missen.Straks NOG meer zonder fampyra, als Mevr. Schippers dit middel niet in het pakket opneemt.Dus Fampyra moet voor deze mensen in het pakket blijven, zodat ook zij een menswaardig bestaan kunnen leiden. |
|
| |
|
Gast |
#132013-11-05 17:28prima initiatief!! Onze steun hebben jullie!!!! |
|
| |
|
Gast |
#142013-11-05 17:30Dit middel MOET gewoon vergoed worden, ik neem aan dat ook mensen met ms bij deze maatschappij horen, of toch niet?????? |
|
| |
|
Plonie Stuger |
#15 Fampyra2013-11-05 17:35Laat niet weer de MS-er het stiefkindje van de gezondheidszorg worden. Er wordt her en der zoveel geld verspild en dat gaat ten koste van deze groep. Vreselijk. |
|
| |
|
Gast |
#162013-11-05 18:12je zult het maar hebben... Dan wil je toch gewoon graag het beste wat er is? Of is dat alleen weggelegd voor mensen met geld? Want dan is het einde zoek. |
|
| |
|
Gast |
#172013-11-05 18:45Het is van de zotte dat je zelf moet betalen voor medicijnen die je helpen om te kunnen blijven lopen!! |
|
| |
|
Gast |
#182013-11-05 19:54Wil iedereen tekenen please betekend veel voor mij en mede msers |
|
| |
|
Gast |
#192013-11-05 20:55Ook al heb ik het zelf nog niet nodig,dit medicijn is voor anderen heel hard nodig. |
|
| |
|
Cat Gast |
#202013-11-05 21:52Ik heb kortgeleden de diagnose MS gekregen. Ik ondervind daar godzijdank momenteel absoluut nog geen hinder van maar ik sluit niet uit dat dat ooit wel gaat gebeuren. Als ik nou zóveel positieve reacties lees over dit medicijn, mensen blijven langer en beter mobiel, zijn minder afhankelijk enz., waarom zou dit medicijn dan niet in het basispakket kunnen komen? Kosten-baten analyse! Tegenwoordig kom je steeds minder snel in aanmerking voor professionele hulp! Die onafhankelijkheid kan men behouden met dit geneesmiddel! |
|
| |
|
Gast |
#212013-11-05 22:18Ik begrijp dat er ergens gekort moet gaan worden, maar dan toch AUB niet op dit medicijn. Het is een soort van levenslijn voor MS-patiënten. |
|
| |
|
Gast |
#222013-11-05 23:14De mensen hebben dit nodig om te blijven functioneren .en heel veel mensen kunnen zelf dit medicijn niet betalen het. Moet in het pakket blijven |
|
| |
|
Gast |
#232013-11-05 23:24Ik heb er maaar een woord voor: SCHANDALIG |
|
| |
|
Gast |
#242013-11-06 05:05laat alsjeblieft dit medicijn blijven voor mensen die dit medicijn oh oh zo nodig hebben laat ze niet zelf opdraaien voor de kosten |
|
| |
|
Gast |
#252013-11-06 06:36Schandalig dat er weer word bezuinigd op de zwakste groep in onze samenleving. Waar moet dit naar toe ??? |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.