De Nieuwe Zweep moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Daar heb je een mooi punt ,muziekveriging het tamboerkorps had daar de oefenruimtes de deuren open ,, ramen los en maar roffelen trompetten lyra s erbij ,nooit iemand iets geklaagd, paar keer per week ,als je naast zoiets gaat wonen, weet je dat er lawaai is!! Allemaal de fotoos opzoeken, daarachter was allemaal weilanden,die in de begin jaren 70 al een zwembad grotere parkeerplaats met inhet midden een soort chalet/huisje voor personeel die er bleef slapen later huisjes erbij en de voetbalclub dus , nu veertig jaar later agrarisch gebied??? Heel raar .
Re:
Opgebouwd op die plek vanaf 1930 door jo weijn denk ik een verder familielid de buren van mijn moeder het maakt niet uit wie ,maar het moet blijven bestaan , hard werkende mensen met deze tijd veel werkelozen, moet je waarderen door het te laten bestaan.
gemeenteraad wordt toch eens wakker
Als de nieuwe zweep moet sluiten wordt het tijd dat de volledige gemeenteraad plaats maakt voor nieuwe gemeenteraads verkiezingen
Dat hun standpunt wordt bepaald door 1 zeikende buurman gaat mijn tever
Dan behartig je als gemeenteraad niet meer de belangen van de doorsnee bevolking
Feestjes daar zijn leuk gezellig en er is bijna nooit trammelant, onze bruiloft gevierd nu 6 jaar geleden Ayhan en Hans hebben het super geregeld en hadden goede ideeën.
De Nieuwe Zweep hoort gewoon bij klarenbeek. En willen ze dan zeggen dat er bij Pijnappel wel voldoende parkeerruimte is......Ja als je de parkeerplaats van de plus meerekent maar dat is niet eerlijk.
Mijn grootvader heeft in 1914 de Nieuwe Zweep gebouwd en was de eerste eigenaar/exploitant. Het café bestaat dus echt al meer dan 100 jaar!,Toen de familie Weijn het cafė nog runde hing een familiefoto achter de bar. Over nostalgie gesproken!! De Nieuwe zweep moet met zijn huidige functie blijven! Harrie Balster
| This discussion has been closed. |