De Nieuwe Zweep moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het cafe, restaurant en snackbar kunnen volgens mij alleen bestaan als ook de zalen blijven. Dus de zalen moeten blijven. Er worden altijd netjes parkeerwachten ingezet. Nooit overlast van auto's of bezoekers. En ik woon maar 200 meter verderop. Geluid kan ik niet beoordelen, maar daar is vaak wat aan te doen.
Als de nieuwe zweep verdwijnt is dat weer een stap in de leegloop van het dorp. Wel 200 woningen neerzetten en die dan voor elk wissewasje naar Apeldoorn moeten? Stimuleer de kleine kernen, breek ze niet af!
een goede gelegenheid die al 80 jaar bestaat draai je toch niet de nek om gemeente Apeldoorn!
De Nieuwe Zweep al 80 jaar een begrip
Wat hebben we toch een waardeloze gemeente.
hadden ze eerder ermee aan moeten komen laat ze gewoon bestaan
Omdat het van de zotte is dat een gemeente kan besluiten om een zaal dicht te doen op bezwaar van "een" buurtbewoner die er veel later is komen wonen, terwijl een hele gemeenschap er gebruik van maakt. In mijn ogen gaat hier "Algemeen belang voor eigen belang"!!!! Dit is een veel gebruikte term door gemeentes wanneer die iets voor elkaar willen krijgen en sommige mensen hier geen medewerking aan willen verlenen? In dit geval kunnen ze die term handhaven ter behoud van "de Nieuwe Zweep" denk ik dan maar....
| This discussion has been closed. |