De Nieuwe Zweep moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De laatste plek waar alle mensen uit klarenbeek en omtrek een goed feest kunnen vieren en waar het altijd gezellig is.
De nieuwe Zweep moet blijven want het is voor het dorp Klarenbeek van groot belang dat deze accommodatie beschikbaar blijft voor allerlei festiviteiten waaronder Sinterklaas en Carnaval, om de saamhorigheid van het dorp in stand te houden. Eerst verdwijnt De Hulsbosch en als deze accommodatie dan ook nog verdwijnt.......geen verstandige keus !!
Natuurlijk kan het niet zo zijn dat De Nieuwe Zweep zal verdwijnen uit Klarenbeek! Het dorp waar vele andere dorpen een voorbeeld aan nemen door de actieve klarenbekers die altijd wel iets weten te organiseren. Voor oud en voor jong. Laat CV De Neutenkrakers hun Krakershol behouden zodat zij door kunnen gaan met het organiseren van activiteiten en natuurlijk het Klarenbeekse carnaval!
Het moet blijven..
Waarom.. ik ben ermee groot geworden!! Menig feestje gehad van mijn ouders en hun vrienden.. zelf mijn trouwfeest gegeven.. heb er 2 jaar met liefde gewerkt..
En de afgelopen jaren gezien hoeveel liefde en tijd er in is gestoken..
Beste gemeente Apeldoorn, ga je diep schamen!!! Besteed je aandacht en tijd ajb in belangrijke dingen.. zoals alle ellende die jullie de afgelopen jaren hebben laten bouwen wat nergens op slaat!!
En die kan niet bestaan zonder feestzaal
| This discussion has been closed. |