De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Zelfst.aftrek moet blijven
Zonder aftrek ga ik failliet en doe ik een beroep op de bijstand. Wat kost Rutte cs meer?
Re:
ZZP-ers voelen de crisis al 6 jaar het hardst. Het kabinet is er nu blijkbaar op uit om ons de nek om te draaien. Hele domme maatregel, die meer gaat kosten dan dat hij oplevert. Bovendien is het een aanslag op onze zelfredzaamheid en eigenwaarde.
De BTW-verhoging van 19% naar 21% had ik al niet doorgevoerd in mijn tarieven, nu dit.
Wordt UZV-er: Uitkeringstrekker Zonder Vooruitzichten
Laten we vooral de straters het nog moelijker maaken om te beginnen....
Ik sta werkelijk perplex wie dit heeft bedacht!
Middenstand , die zijn altijd de pineut!!!
De regering schijnt niet in te zien dat ze met allerlei bezuinigen juist creeren dat er minder in de schatkist komt.
Net als dat kortzichtige gedoe over die oldtimer belasting.
denk ze nou werkelijk dat al die mensen met die oude diesel Mercedesen belasting gaan betalen.
nee natuurlijk niet die ouwe troep gaat allemaal na de schroot.
bedrijven die de afgelopen jaren zijn onstaan voor die markt vallen om. Personeel staat op straat.
Dus uiteindelijk minder inkomsten voor Samson en Plukke.
ZZP aftrek geld uiteindelijk hetzelfde. Kleine ondernemers worden genoodzaakt om met enogige regelmaat s avonds wat te gaan bij klussen zonder btw bon.
Wat uiteindelijk ook voor Samson en Plukke minder inkomsten gaat opleveren.
Zorgen dat je de hardwerkende mens wat meer beloond maakt ze uiteindelijk ook loyaler.
Maar wat kan Samson en Plukke dat schelen. Die zitten over 3 jaar lekker genesteld in Brussel in de EU top. Met een heerlijk dik riant salaris.
Laat me raden: door deze discussie zal als compromis de afschaffing omgezet worden in een verlaging van de zelfstandigenaftrek waardoor alleen de echt kleine ZZPer er de dupe van wordt en moet stoppen asl ZZPer...
Nog even en ik neem de beslissing om fijn ergens anders te gaan wonen.
Maf land!
| This discussion has been closed. |