De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Er was een brugwachter voor de brug, die kreeg een baas voor de beslissingen, die kreeg een secretaresse voor de afspraken, toen kwam er een loonadministrateur en toen een raad van bestuur, uiteindelijk moest er bezuinigd worden en toen ontsloegen ze de brugwachter.
De zelfstandige aftrek moet blijven, koppeling met winst lijkt me wellicht wel slim.
DE KLEINE ZELFSTANDIGEAFTREK MOET BLIJVEN! Haal het weg wat je tekort komt bij de multinationals, die maar 2% belasting afdragen! Als mijn huishoudboekje niet klopt haal ik het ook niet mijn buurvrouw, dus overheid denk daar maar eens aan!
Re: Demonstreren a.s. 22 september !!!
In den haag, kom met velen een roep uit meer dan duizend kelen!
De euro moet weg!!!! Ander beleid! Naar het Maliveld of plein.
Re: Demonstreren 22 september in den Haag!!!
Kom met velen naar het malieveld of plein daar moeten we met meer dan....zijn.
Re: Knuppel in hoenderhok.
#19: loonslaaf - Knuppel in hoenderhok.
"Is het niet zo dat de ondernemende ZZPer als volledig eigen baas zelf de prijs neer legt waarvoor hij kostendekkend kan werken?" Nee dit is niet zo. Veel ZZP-ers werken rond, op en veel te vaak ónder de grens waar hij kostendekkend kan werken. Dit wordt in de hand gewerkt door overheden die steeds maar gaan voor de goedkoopste offerte.
Een hand in eigen boezem steken zal de overheid sieren zeker met het oog op de achterblijvende economie ten opzichte van de rest van Europa. Deze bezuiniging zal uiteindelijk tot een nog slechter werkklimaat leiden.
| This discussion has been closed. |
De rest van Europa gaat alles weer wat beter Nederland loopt achter de feiten aan.
waarom door slecht politiek besluit en maar weer te gaan bezuinigen .
Zo gat niemand geld uitgeven .
bedankt VVD