De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
hahahha rukkers daar zijn ze nog te lui voor in den haag
nee nog meer fliters en traject controle s meer polen meer bulgaren roemenen en marokanen
de bso(voorschoolse en naschoolse) als zelfstandigen hebben we ook al opgezegd en stopt begin november 01-10-2013 omdat we al 450 per maand betalen en ze die ook weer verder gaan korten en nog meer zelf bijdrage
ach krnijp de zzp maar verder uit we kosten wel het minste
wat is er voor een bedrijf nog mooier iemand op contarct aannemen zit je aan vast
uitzendkracht enorme duur en wat haal je binnen
zzp veel minder kosten en als het project klaar is waar dan ook kunnen ze met je stoppen zonder gesodemieter
ik werk zelf als riool monteur en draai 24/7 en werk samen met 2 bedrijven
heb de 1 geen werk meer dan werk ik met me andere klant samen verder ik dit werk fantatsich
kennen jullie de film white house down en Olympus Has Fallen dat moeten ze ook es op dat achterlijke den haag doen met alles wat er in zit
smerige hufters dat het zijn
grenzen per direct dicht maroko in nederland uitbannen naar hun eigen smerige stinkland moskeetjes plat alle polen roemenen hongargen bulgaren weg ermee
en alle nederlanders die te lui zijn om te werken en profiteren van ons in laten slapen
Ingaande 2012 is de staffel afgeschaft en geldt een vaste, inkomensonafhankelijke aftrek. Dit was al een merkwaardig besluit aangezien hogere inkomens hier het grootste belastingvoordeel bij behaalden en lagere inkomens een lagere aftrekpost hadden. Dit strookt niet met de Nederlandse lastenverdeling gedachte.
En ingaande 2015 zou nu helemaal geen aftrek meer gelden?
Een typisch voorbeeld van een zwalkend overheidsbeleid zonder duidelijke koers.
Mijn voorstel: voer de staffel weer in.
Mochten deze maatregelen worden doorgevoerd dan drogen de mogelijkheden om op een eerlijke manier een toegevoegde waarde aan de verzorgingsstaat- dan wel participatie- samenleving bij te dragen op.
Het betekent een verlies aan drijvende krachten voor de economie en een grotere groep mensen die noodgedwongen in de ww , onder de armoedegrens of op straat komen te leven. Crisissen kunnen leiden tot inventieve oplossingen, verpaupering leidt tot criminaliteit, verminderde saamhorigheid en een land vol tegenstellingen waar populisme zal zegevieren! Expliciet met een uitroepteken.
In het algemeen belang van een samenleving waar zelfredzaamheid steeds hoger in het vaandel komt te staan roep ik u op om deze fiscale maatregelen te handhaven en niet het kind met het eventueel vervuilde badwater weg te gooien.
Gegroet
Re: leugenaars
#24: - Ben blij dat er iemand is die er net zo overdenkt als ik. ongeloofwaardige draaikonten
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |
Per saldo houden wij er er niet veel meer aan over en trouwens betalen we over het bedrag wat wij eventueel meer verdienen toch ook belasting (ruim).
Terwijl je jezelf er een slag in de ronde voor werkt!
Ben erg boos en teleur gesteld in de denk en doe wijze vh kabinet!!!!!!!