Behoud Geldautomaat Beesd
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Te duur zegt de bank. Laat me niet lachen. Wat verdienen de bankiers en welke bonussen worden er uitgedeeld?
Ik heb deze petitie ondertekend, omdat ik het schandalig vind dat wij die het bestaan van banken mogelijk maken 24/7 bij ons geld willen komen.
dat lulverhaal over veiligheid is tuurlijk onzin...die idiote bonussen afschaffen, dat is pas schandalig en onzin....je wordt gewoon per maand betaald om je stinkende best te doen...hoezo bonus ???
krijgt ieder werkend individu dat dan ? ...waarom jij wel...omdat je directeur bent ? ..flikker toch op !
terug met die pin automaten, ook in Deil en Enspeijk !
Ik ga natuurlijk ook zeker even mijn best doen om zoveel mogelijk mensen te laten tekenen. Ik open op zaterdag 18 april a.s. mijn winkel Kaatje aan de Voorstraat 18 te BEESD.
Mijn vriend woont in beesd en is invalide en het wordt voor hem moeilijker als deze pin automaat wordt weggehaald !
Hier hoort toch gewoon een geldautomaat die 24/7 bereikbaar is.
het is gewoon belachelijk je moet gewoon kunnen pinnen 24/7.. en niet afhankelijk zijn van openingstijden..en bij de mcd kan je ook pinnen maar dan moet die niet iedere x buitengebruik zijn.. en wat denk je met de jaarlijkse markt dan zal actior niet open zijn.. en bij de mcd moet je er niet vanuit gaan dat je kan pinnen! dus gewoon die pinautomaat terug!!
| This discussion has been closed. |