Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Re: Re: Re: Re: zielige mensen
#7418: - Re: Re: Re: Re: Re: zielige mensen
Te zien aan zijn spelling zou je denken van wel!
Het is reality-tv en reality betekent volgens mij realiteit en de realiteit is dieren mishandeling of zie ik dat nou verkeerd?
'Ze zitten er puur voor het spel verder niets'
Ok, moeten ze allemaal niet werken denk ik dan? Owja, natuurlijk krijgen ze gewoon betaald, JOH, wie gaat daar onbetaald 2 jaar zitten? Als ik 2 jaar niet werk=geen inkomen=geen eten=geen leven
Arthur is nu weg uit Utopia en ik mis hem.
Re: Re:
Het was een leuk hondje om te zien, vooral de eerste kennismaking met Klaver was indrukwekkend.
Van wat ik gezien heb, hier een mug olifant verhaal en heb uiteraard niet getekend, ik hou niet van mensen kapot maken ...
Re:
Als jij dit corrigeren noemt , dan weet ik niet hoe jij met een baby , kleuter , omgaat . Diep triest
Re: Re: Re:
Neen , natuurlijk , jouw mening : van mensen blijf je af . Een dier is een hoop vuil !
Re: Re: Re: Re: Re:
#7438: Sprookjes - Re: Re: Re: Re:
Neen , jij hebt het geschreven . Ik ga geen mensen bla bla
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Inderdaad een hoop gemekker en blabla hier, vooral veel haat brrrr.
Slaap lekker en gefeliciteerd met de overwinning, de prijs komt misschien later nog ;)
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re: Re:
Je zegt letterlijk "ik hou niet van mensen kapot maken" maar een dier mag wel? Daar hou je wel van? Een dier kapot maken? Een dier is ook een levend wezen!
Alle dieren moeten daar weg! Ik woon in de echte wereld op een flatje en als ik daar in dat utopia terecht zou komen zou ik niet weten hoe ik een koe of een paard moet verzorgen! UTOPIA betekent onmogelijke werkelijkheid, een ideale wereld die niet bereikt kan worden dus wat willen ze nu dan bereiken? Het is daar verreweg van ideaal zowel voor mens als dier!
Een hond mag nooit ten nimmer zo behandeld worden.
En zeker geen pup.
Hij moet zijn HEEL DIEP SCHAMEN.
| This discussion has been closed. |
Re:
#7423: -
Hondje wordt omhoog geschopt.. dat janken is , ja.... spijtig om te horen heel natuurlijk..
Maar zo voed je geen hond op!!!
Helemaal niet!!!
Schoppen en slaan.. horen niet bij een opvoeding!!!!!
Een hand is om te aaien.. NIET OM TE SLAAN!!!
Goede, consequente en kordate opvoeding voor een pupje is nodig en vooral voor een Mechelse Herder!!!!
Zo maak je je hondje VALS!!
En zo krijg je al die nare verhalen over hondjes die uit het niets zomaar worden aangevallen en soms doodgebeten, maar dat niemand weet wat er met die, aanvallende hond, allemaal is gebeurd!!!!
En dat is ook niet eerlijk!!!
Mag ik hier dan kwaad om worden!? Omdat er echt hele domme mensen rondlopen met hele achterlijke ideeën!!!!!!
Ok...
Gewoon iemand die hier echt heel boos kan over worden!!!