Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Heel tegenstrijdig. Hopelijk zijn er mensen die Arthur willen kopen vd eigenaar en dat hij alsnog een gouden mand krijgt.Gelukkig is hij bij die dierenmishandelaar weg,maar nu????
Aub lieve mensen ,wie wil Arthur opnemen in huis? Hij moet weg bij de broodfokker.Helaas kan ik Arthur niet opnemen.Hoe graag ik t ook zou willen.Het ene probleem is opgelost en t andere dient zich weer aan,helaas. Hopelijk heeft SBS6 hiervan geleerd..Geen dieren meer in een huis vol idioten.
Re: Re:
ha,ha. Goeie.Dan weet hij precies hoeveel pijn en leed deze dieren wordt aangedaan.
een dier schoppen is zo ontzettend walgelijk ,laag en primitief en het erge is dat dit dan ook nog getoond wordt op tv.
nu het zo zichtbaar is voor iedereen is er maar een oplossing verlos onmiddelijk dit arme hondje uit handen van deze dierenkweller.
(wat een belachelijke fokker die zijn dier naar utopia laat gaan,je kunt er op wachten dat deze hond later op de site herplaatsing herders staat.
wees wijs en laat de hond naar een goed adres gaan.
Geweldige mongool
Officiele reactie :
Pup Arthur zou bijtend op Ivan zijn gesprongen, is de uitleg van Ivan, volgens Utopiagekte.nl. „Uit een reactie gooide ik mijn been tegen hem aan en viel hij op zijn rug. Uiteindelijk kwam het goed en heeft hij buiten een plasje gedaan. Er is buiten een hele heisa over. Ik wil mijn excuses aanbieden aan de mensen buiten.” De bewoners van Utopia zeggen achter hun huisgenoot te staan.
Massaal SBS 6 hierover aanschrijven
is dit de utopiaan van het jaar. er uit met ivan en zn geld naar mark. arthur gaat een beter huis krygen
'ik wist niet dat je in korte tijd zo van een hond kan houden het doet pijn hem los te laten'.
ivan dat zijn nou honden onvoorwaardelijk! en wat doe jij als het je even niet zint smerige vieze teringhond dat je bent
| This discussion has been closed. |