Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Stel het lukt ons om Arthur uit Utopia te krijgen, wat gebeurt er dan als Ivan besluit om dan samen met het diertje uit de show te stappen? Dan woont dat diertje nog bij deze "hondenschopper". Ik geloof best dat Ivan van sommige dieren houd maar als hij geen geduld kan opbrengen om het lieve beestje op te voeden en em lukraak gaat trappen.....dan lijkt het me dat geen beste zaak.... Kortom, niet alleen Arthur uit Utopia halen maar ook hierbuiten weg halen van Ivan!
Het excuus wat hij gaf sloeg ook nergens op. Hij maakte er een onschuldig stootje van terwijl er toch duidelijk te zien is dat hij weldegelijk Arthur trapt! En Nicole...tja...die is zo onderdanig geworden dat die het uiteraard voor haar vriendje op neemt.
Begrijp niet dat dit soort shows nog steeds bestaan. Heb wel wat beters te doen dan te kijken naar mensen die geen zin hebben om te werken en totaal vol zitten van zichzelf. Walgelijke zelfpijperij!
Terug naar de pup...Nee, geen goede omgeving voor een pup die zich moet ontwikkelen. En dan heb ik het nog niet over de schop. Wat een 'held' ben je dan, zeg! En wat gebeurt er met de hond op het moment dat dit flutprogramma achter de rug is? Asiel?
Ik zou zeggen...zoek een leuk onderkomen voor het beestje dan wordt het nog wat. Waarschijnlijk genoeg mensen te vinden die hem wel een goed thuis kunnen bieden
Met name een pup als deze heeft een goede consequente opvoeding nodig.
I
ECHT MISSELIJK MAKEND !!!
ivan er uit en het hondje moet blijven Bas zal de zorg voor de pup op zich nemen.
En de hond zorgt voor een hoger knuffelgehalte.
En gezelligheid
Hond hoort daar niet thuis
Zag net een een filmpje.... Gina vind dat hij zich echt niet druk hoeft te maken. ''Mensen zeiken al als we de koe een dag te lang op stal laten staan'', laat Nicole weten.
???HUH????
Nu weet ik niet hoeveel dieren daar aanwezig zijn maar eh....misschien een goed idee om ALLE dieren die daar aanwezig zijn, weg te halen?
Het is geen omgeving voor een pup
En al helemaal niet bij iemand die het beesje pijn doet en het afwimpelt als corrigeren
Omdat die bijten op hem af kwam
Alsof een pup zoveel schade aan em
Ken aanrichten
Een schrik reactie?
Nee puur niet nadenkend een beesje pijn doen noem ik dat
Arthur moet daar zo snel mogelijk wel
| This discussion has been closed. |