Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Arthur moet weg uit Utopia .
Geen goede omgeving om een pup op te voeden .
Re:
Een pup bijt niet om " te bijten " , ook zij hebben net als een baby last van de tandjes , dus , dit bewijst dat er totaal geen ervaring is . Geef Arthur dan een bijtstokje .
Re:
Een hond schop of sla je van je af . Wat bedoel jij daar dan mee ? Rare logica
Ik hoop dat deze "man" er nog een jaar in blijft, en het hondje ook. Ik hoop tevens dat hij weserom verkozen wordt tot utopiaan van het jaar. En dat, op het moment supreme, dat hij te horen krijgt dat hij weer gewonnen heeft, de dan 1 jaar oude mechelse herder met zn pedigree pal gebitje, hem vol in zn zak bijt. Televisiegoud...
Maar heb een hekel aan dierenbeulen
Dat puppy hoort daar niet en die gene die hem getrapt heeft behoren ze te arresteren voor mishandeling en verwijderen uit dat programma
Een dier heeft geen stem dus moet voor het dier gesproken worden en dat doen alleen mensen met het hart op de juiste plaats
Dat dier daar houden en die ivan niet straffen voor zijn daad dat laat weer zien dat er ook mensen zijn die alleen een hart hebben voor hun portemonnee hebben ipv voor een levend wezen!!!
Hij verdient gewoon een straf hierboor.
Dus weg met t hondje hup maar een nieuw beter baasje!! Ajuus met Utopia!
vond het ook een hele slechte keuze een mechelaar pup,
had gewoon een hond uit het asiel genomen die het allemaal al weet.
| This discussion has been closed. |
In dit geval een ras zoals dit, in een omgeving zonder training en ervaren trainers, wordt het straks een hond met problemen.
Ik als deskundige zeg dan ook pup weg uit de Utopia, een hond is levend wezen waar je 10-15 jaar aan vast zit. En dus geen speeltje voor een tijdelijk televisie programma.