Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
en ze daarom ook als vuil behandelen.
Als dierenliefhebber ben enorm geschrokken van het filmpje waarop duidelijk te zien is dat Arthur word mishandeld door Ivan,genoeg reden om de hond met spoed daar vandaan te halen,dit is werkelijk een schande! Ivan heeft overduidelijk laten zien dat hij niet in staat is om voor Arthur te zorgen,die man zit vol agressie !! Dierenbescherming moet NU ingrijpen en geen dag later!!!!
Ivan is een agressief persoon. En dat er aan hem een puppy wordt gegeven is mij een raadsel. Ik had er al een angstig gevoel over...en is helaas uitgekomen. Als hier niets aan gedaan wordt door sbs6 ga ik stappen ondernemen.....is geen dreigement, maar wat betreft voor dieren mishandeling ben ik een vechter.
Ze hebben daar werkelijk geen idee hoe ze een hond op moeten voeden...laat staan een herdershond.
b.m.p. frissen
er moet een gaan over de hond gaan en dat is de gene die de hond wilde hebben.die persoon met de verantwoordelijkeheid moet nemen.dus schandalig stel dat je zelf een hond bent vind je het dan prettig om geschop en op hardhandige wijzen aangepakt weg duwt en weg geslingerd word. dus Iwan moet eruit .hij eist ook geen grote bek van zijn mede bewoonders .want dan kan die ook agerasief reageren dus neem jullie verantwoordelijkheid eruit gooien per direct.Ivan .Of denken jullie ach excuses en dan is het goed NEEN want hij zegt. het te gemakelijk.nu hond volgende week een persoon .
Re:
Ik ben voor. En laten we dan niet vergeten hem een halsbandje om te doen en hem even in de rondte te zwaaien!
Ik vind een hond cadeau geven aan je Utopiaverkering echt het stomste wat je kan doen. Helemaal als die is opgegroeid in een land waar honden net even iets anders worden behandeld als hier. En waarom hebben ze hem er eigenlijk nog niet uitgegooid???
Wat als het diertje straks buiten komt in een compleet andere wereld? En wat als hij dan bijv. een kind bijt... wie is er dan de dupe??? precies het hondje
:'(
Ik snap als geen ander dat dieren een verrijking in je leven zijn maar waarom een pup??? Als je dan iets goed wilt doen had dan een ouder hondje uit het asiel gered!!! Ook de fokker had dit kunnen weten maar geld is natuurlijk weer belangrijker
| This discussion has been closed. |