Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hij kan niet alles maken
Hijzelf moet ook vertrekken !
En dan ook nog mishandeld word ook.
Sorry ze moet er allebei ui!
Re:
Dan is het nog erger....weten dat er een camera op je gericht staat en dan heel stoer een weerloos hondje schoppen. Van mij mag het hele programma verdwijnen. Laat ze maar gewoon gaan werken.
Ik zou graag als geoefende vechtsporter met dit stuk onbenul een free fight van 3maal 5minuten aan willen gaan.
Re:
Jij bent pas echt een misbaksel zeg! Ga jij mij nou neerzetten alsof ik zo met dieren of mensen omga?! Met je Moraalridders en Internet heros. Ik laat m'n hond niet eens voor de supermarkt staan aangeknoopt aan een fietsrek ofzo. En onze dochter van 1 jaar oud.. blijf ik voor THUIS OM VOOR HAAR TE ZORGEN! Dan maar minder knaken.. en Oow ik ben bruin, afgestudeerd en Account Manager .
Jij: verlaten door je vrouw en ze heeft de kindjes meegenomen (terecht!) er vandoor is met de buurman die wel gevoel in z'n donder had. Dus ben je nu een bittere Klootzak.
Over Internet "hero's" gesproken...
pup hoort daar niet thuis tussen die gekken!!
ivan moet doodschop krijgen
Re:
overduidelijk dierenmishandeling!! Ivan zit vol met agressie en heeft duidelijk laten zien dat hij mens en hond niet met respect kan behandelen,het is werkelijk een schande!! Ben er enorm van geschrokken,hondje verdient een baasje die 'm met alle liefde zal behandelen
| This discussion has been closed. |