Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Deze hond moet met respect een opvoeding krijgen want anders is het een verloren Mechelse Herder die niemand meer wil hebben. Ik heb zelf een Mechelaar gehad en dat is een fantastische hond die niet met een harde hand moet worden opgevoed, maar met geduld, liefde en structuur. En structuur hebben deze mensen in utopia niet dat is een utopie.
Hopelijk wordt deze hond daar snel weggehaald, voordat het te laat is.
Omdat ik vind dat dieren helemaal niet thuis horen in deze serie.Elk dier heeft een eigen en goede verzorging nodig en niet omdat het zo leuk is op tv.En zeker deze pup niet.Die hoort in een omgeving waar mensen verstand hebben van herders en hun opvoeding.Wij hebben onze labrador met 9 maanden gekregen een opgevoed want hij kwam ook bij mensen weg die geen opvoeding gaven en geen tijd hadden.
Naast dat ik vind dat de hond weg moet uit een omgeving waarin hij mishandeld wordt, vind ik nog meer dat Ivan uit Utopia moet vertrekken:
#1: weg uit Utopia
#2: titel utopiaan van het jaar inleveren
#3: gewonnen geld teruggeven
#4: tip aan ivan; zorg dat je je emoties onder controle leert te krijgen!!
This comment has been removed by the person who wrote it.
En een slap karakter.
Dierenmishandeling moet gestraft worden...hoeveel ooggetuigen hebben al niet eerder gezien dat Ivan eend weg schopt...en nu met pup Arthur schande!!! Lichte greep bij nekvel zou al helpen.
Dit doet moederhond ook om haar jongen te corrigeren...en daarbij het is nog maar even P U Pje
Ik zie een heel lief, puur diertje wat deze mishandeling niet verdient!
Sorry dat ik het zeg maar m'n maag draait hier van om.
Rondslingeren aan de halsband.. Lafaard. Mafketel.
Deze idioot moet PER DIRECT niet voor de pup mogen zorgen.
Als geen instantie daar voor zorgt, ga ik het zelf wel regelen.
Oppleuren nou met die gast. Ben een jonge vrouw maar sla gewoon m'n schoen op z'n muil.
Krijgt ie m'n adres erbij!
En hetzelfde bij die gozer doen. Maar dan iets erger. Dan weet die wat het is
| This discussion has been closed. |