Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dierenmishandeling is vaak een opmaat naar andere vormen van mishandeling helaas.
Laat staan een pup!!!!! :(
En tot overmaat van ramp, wordt de puppy mishandeld!!!
Dierenmishandeling is strafbaar!!!
Heb hier verder geen woorden voor,
althans geen fatsoenlijke woorden!!!!!
En het ergste is,dat hij dat op een onschuldig puppy af reageert.
Ik wil graag met mijn hond bij hem langskomen,en dan moet hij het nogmaals proberen,want dan jankt Ivan,dan wel zonder ballen net zo als Arthur.
Een flinke vent.moet gauw terug naar Irak,waar hij thuis hoort.
ben zelf ook een gelukkige eigenaar van mijn fantastische mooie mechelaar nu een dik jaar oud , en een puppy van van 8-9 weken nu al trap geven ? waar denk je dat dit eindigt ? juist ja hond weer de dupe door de onkunde van een onbenul. een mechelaar of welke hond ook die voed je niet op in een paar weken no way daar ben je zeker een dik jaar mee bezig elke dag opnieuw en daar stopt het nog altijd niet om een fatsoenlijke goed gedragende hond te krijgen. de hond heeft zijn soortgenoten en mensen nodig om sociaal op te groeien krijgt hij niet in utopia. hondje zo snel mogelijk weg daar en naar een fatsoenlijke baasje die de hond geeft waar hij recht op heeft,een mooi gelukkig leven,en Ivanmag gelijk met hem mee ,slaat echt nergens op wat hij doet.
Die kerel (ivan) is geestesziek en zwaar getraumatiseerd / gefrusstreerd .
Voortdurend krijgt hij een complete kortsluiting in zn computer., (dit wordt ook wel hondsdolheid genoemd)
Mede daardoor is hij levensgevaarlijk zowel voor mens als dier.
Al zijn mede (hol)bewoners zijn werkelijk bang voor dit walchelijke dictator figuur.
De "vriendin" van hem wordt al langere tijd geestelijk zwaar mishandeld door hem ., maar die wil kennelijk niet anders .
Mijn mening is zowel voor de hond als die kerel beiden z.s.m. EXIT.
Beste J.d.Mol neem je verantwoordelijkheid in deze.
uit Utopia!
Re: Re: Re:
Alleen een lafaard doet zoiets, vind het echt niet normaal hij schopte hem gewoon...echt zielig arme puppy hij is nog zo klein
Zulke mensen moeten geen huisdieren nemen..blijf met je poten van dat puppy af!!!
| This discussion has been closed. |