Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Diertje is beter af daar weg te gaan en er een gouden mandje voor te zoeken
Ivan is nu een maal een harde , met andere opvattingen.
daar is hij te een zaam geen ander honden en geen verkeer plus van een buitenlander hebben toch al een ander gedachten over beesten als wij nederlanders we kunnen dat is niet ontkennen toch kijk dan maar eens goed om je heen en sluit niet je ogen hier voor of is dit weer diskriminatie
Niet alleen de pup moet eruit maar zeker ook die tiran!
EEN HOND GEEF JE NOOIT CADEAU, EN AL ZEKER NIET AAN EEN MOSLIM!
Wereld staat op zijn kop
arm dier zo ga je toch niet met dieren om
ZAL TOCH WEL HOPELIJK IEMAND HEEL SNEL MOET IN GRIJPEN daar
HOOP DAT HIJ SNEL VAN IEMAND OOK ZN TRAP ONDER ZIJN REET IN KRIJG.
IVAN HOE GRAA IK OOK NAAR JE KIJK DIT IS VOOR MIJ EINDE UTOPIA VOOR JOUW.
VAN HIER UIT EEN VETTE BOKS OP JE NEUS
Hij is toch ook brutaal voor vrouwen. Geen respect!!! Hoe dan iemand zo kan nog een kleine hondje hebben??? Die "man" kijkt alleen naar zichzelf en denkt,dat hij God is en alles weet!!! Hij heeft grote mond tegen iedereen! Weg met hem!!! En hoe??? Ik vraag me af: hoe zo iemand kon de titel en geld krijgen? Deze ook afpakken!!!! En die Nicole is ook zo stom en naïef!!
als een hond iets doet wat niet mag corrigeer je hem op de juiste wijze, nooit schoppen! en als je een pup van 8 weken al niet kan handelen moet je niet zeggen dat je verder goed voor hem bent want, wat ook al gebleken is op camera, hij heeft de pup weer 'gecorrigeert' door hem aan de halsband te pakken en door de lucht te zwaaien. deporteren die gast!
| This discussion has been closed. |
Zo.n pup heeft een goede opvoeding nodig en ook puppycursus.