Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
En een hond heeft gewoon een stabiel huis nodig.
En kan niet als media ding gebruikt worden.
Re: Re: omdat je nooit kijkt miet je mss niet oordelen
#1310: eva - Re: omdat je nooit kijkt moet je ook niet oordelen
Re: Re:
Ik mag Ivan wel hoor!! Maar dit kan je absoluut niet goedpraten! En als jij dergelijk gedrag waarneemt waar dan ook dan hoor je in te grijpen! Hoop in ieder geval dat jij door deze reactie dat jij geen dieren hebt! Oh ja... Ik werk ook nog. Jij ook?
Deze man heeft meerdere malen laten zien dat hij niet om weet te gaan met zijn agressie (verbaal) , heeft zich de laatste weken opgesteld alsof hij wat milder was geworden.
Dit had als enige reden dat hij zou worden verkozen tot Utopia van het jaar, blijkbaar zijn de stemmers/kijkers horen zien en blind.
Na deze wandaad is de enige juiste beslissing dat hij dit dwaze programma wordt uitgezet met een treffende schop onder zijn achterste.
!!!
Ik vind zowiezo dat een hond onder 1 jarig leeftijd niet in dit soort programma's thuis hoort.
Jammer dat de mens etc.. geen verstand van dieren hebben blijkt wel weer.
Omdat het hondje daar niet hoort, nu is het een trap en straks als meneer Ivan weer een woede uitbarsting krijgt en het beestje staat in zijn weg wat gebeurt er dan. Dat beestje verdiend beter. Arthur hoort daar niet hij hoort in een gezin die met hem naar het bos of strand gaat en hij moet leren omgaan met andere honden en kinderen. Arthur is straks weer het zoveelste dier die onhandelbaar is en een verschoppeling word. Het is allemaal leuk voor even maar Ivan houd dit niet vol met zijn woede uitbarstingen en Arthur is straks de dupe. Ik hoop dat er wat aangedaan word voor het te laat is.
| This discussion has been closed. |