Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re:
jij hebt duidelijk naar een ander filmpje gekeken, Ivan nam Arthur wel degelijk op zijn voet om het beestje weg te schoppen, zoals hij in zijn excuus filmpje zegt omdat Arthur hem beet hahaha
die man kan niet eens met mensen om gaan laat staan met dieren etterbak dat het is.
arthur moet weg
ze moesten degene die het gore lef heeft om een beest te schoppen tegen een muur aanzetten en hem door de rest van nederlan een keer laten schoppen dan leert hij het wel af en excuses aanbieden heeft geen indruk op mij
Om de redenen die vermeld staan voornamelijk. Een omgeving als Utopia is niet goed en gezond voor een pup. Hij heeft een baas nodig, en stabiel thuis en vooral een voor hem sociale omgeving. Ook wordt hij niet goed behandelt door een aantal bewoners, bijna mishandelt en kan hij op termijn zijn energie daar niet kwijt. Verder moet een hond van zijn kaliber goed opgevoed worden anders kan hij vals en agressief worden en moet hij misschien straks afgemaakt worden. Dat wil toch niemand...
En als er geen plek voor hem is, mag hij wel bij mij...
En in hemelsnaam een dier (wat voor dier dan ook) nooit of te nimmer bij een agressieve mafkees als die idioot in Utopia laten. Het is al erg genoeg dat dit ervoor nodig is om dat beestje uit utopia te krijgen, had geen issue moeten zijn en had direkt weggehaald moeten worden om bij een baasje te plaatsen die er met liefde mee omgaat en respect heeft voor deze pup.
Kotsmisselijk wordt ik van dit soort mensen, laat hij een vent van zn eigen afmetingen pakken!! Hopelijk is Arthur snel daar weg.
Christa Willems
Den Haag
En zo ga je niet met een puppy om ,ik behandel dieren met respect en dan wordt ik kwaad als anderen dat niet doen,en ivan moesten ze uit utopia zetten.
Ook is er niet goed nagedacht over de rest van het leven van de pup. Een hond zit tevens niet op harde geluiden van concerten te wachten.
Is pure onzin waar jullie nou mee bezig zijn hebben jullie niks beters te doen kan tog duidelijk zien dat die hem niet trapt met een verkeerde intentie en hij neemt het nog mee na buite ook dus fck off ga leven zoeken mensen met jullie schijnheiligge gedoe allemaal leven lozen idioten
| This discussion has been closed. |
Iwan er uit gooien en een trap onder zijn reed geven zodat die het eerste jaar niet meer kan zitten.