Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het hondje moet in handen zijn van mensen die kennis van dit soort hebben plus het feit dat hij uitgebuit word op tv voor menselijk vermaak en daarbij ook nog geschopt word door zo'n klootzak is niet ok!
Hondje uit Utopia halen en Ivan ook eruit.
Hij is geen hond waard
Niet nog 3tot 4 weken wachten, deze week nog allebei eruit
Re:
Inderdaad. Dat vind ik ook. Ik snap ook niet waarom ze ineens een hond willen hebben. Ze denken daar niet goed over na. Het is weer een ingeving dat ze moeten hebben en dan is het een paar weken 'leuk' en daarna kijken ze er niet meer naar om. Gewoon zielig voor het beestje!
Het hondje hoort er niet thuis en al helemaal niet bij zijn 'baasje'..
Zijn 'baasje' is een agressieve man! Regelmatig gaat hij door het lint! Dit speelt al zolang hij in dat utopia zit. Mensen die het kijken geven dit op het forum van utopia al langer aan en dan durven ze die klootzak nog een onschuldige puppy te geven ook! Het is alsof utopia er nog achter staat ook en al helemaal door hem dan een slap excuus de wereld in te brengen.. Met zijn: "ik gooie mijn been er tegen aan!" Nee, dat noemen wij schoppen! En dat kan en mag niet!
Als Ivan nu al zo doet , terwijl het hondje alleen maar wil 'spelen' met de bezem.. Dan kan het alleen maar erger worden wanneer Ivan weer eens een driftbui heeft en het hondje voor zijn voeten loopt..
Het wachten op een volgend voorval is alleen maar een kwestie van tijd!
De hond moet eruit en een ander baasje krijgen net als dat Ivan eruit moet en zich duidelijk moet laten helpen met zijn agressieve gedrag!
Re:
Ziekelijke foto, dit ziet iedereen op t.v en dan krijg je deze reactie.We willen onze kinderen in deze zieke wereld beschermen door dit soort beelden.We kunnen helaas niet elk dier beschermen die dit doen met dieren zoals o.d foto zou ik persoonlijk het zelfde willen doen.Vind dit vergelijk ziekelijk.Je weet niet wie dit doet op t.v zag je de dader Ivan dus.Elk hondje is er een en hij liegt ook nog tegen medebewoners en komt hier waarschijnlijk mee weg.Zet u deze foto voor u neer en ga deze hond redden die u op de foto openbaar maakt ik zou u dankbaar zijn!Start tevens zelf een petitie voor deze hond
Re:
alle dieren weg uit Utopia en van flinke straf geven
geen dieren in circus dan ook niet in een media circus
| This discussion has been closed. |