Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
En de pup dient ze vrijheid te krijgen.
Had Ivan heel hoog zitten naar ik heb nu geen respect meer voor hem. Pup moet zo snel mogelijk weg
Kijk dan naar bas
die gaat cor zijn beesten. Weg pup.
agressieve vent
Het is al een paar keer gebeurt deze persoon is veelste dominant voor een pup hij is ook veelste dominant in Utopia hij doet alsof hij daar de baas is het moet gebeuren zoals hij het wilt niet voor rede vatbaar net zoals met de pup het uitdagen en als de pup niet doet wat hij wil dan krijgt dat beestje een schop of hij doet de pup onnodig veel pijn hoe krijg je een pup op vroege leeftijd al vals en als de pup straks iemand bijt dan moet de pup afgemaakt worden dus HAAL DIE PUP DAAR WEG VOOR HET ECHT TE LAAT IS
En dan ook nog geschopt worden.
Ze zijn met hun zelf bezig en niet met de hond.
Hoop dat hij een goed plekje krijgt.
hondje Arthur uit Utopia
Dit hondje heeft sociale contacten met andere honden nodig en moet alle geluiden die er in de buitenwereld zijn meemaken zodat is straks niet n neurotische hond word en hij moet daar weg omdat Ivan niet met dieren kan omgaan omdat ie veel te veel agressie in zich heeft en tegen Nicole wil ik zeggen,hoe heb je zo dom kunnen zijn om in jullie totaal (in mijn ogen) verknipte wereld met veel agressie naar elkaar toe (dat krijgt zo'n puppie ook mee hoor) en met veel gezuip 'n pup te halen? Diertje ziet daar nooit n andere hond waar ie mee kan spelen enz. Echt zo ongelooflijk domme actie en dan die fokker die begrijp ik al helemaal niet. Ik ken die man niet maar n goede fokker zou dit nooit gedaan hebben!
| This discussion has been closed. |