Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Die sukkel is die hond niet waard. Die hond moet onmiddellijk daar weggehaald worden. Het dier doet niets. Je moet hem dingen leren en als tie niet luistert, dan moet je hem niet schoppen. Als je een kindje hebt, dan schop je die toch ook niet als hij/zij niet luistert. Nee, hond + sukkel meteen uit Utopia halen.
Het hondje heeft zo wie zo geen schijn van kans. Meer tegenstanders dan voorstanders.Allemaal ikke ikke personen.
Ze moeten leven van de evenementen dus Arthur verdwijnt de hele dag in de bench .Het gros zit daar omdat ze zelf geen structuur in hun leven hebben.Niet buiten in de wereld en niet binnen in de loods.
Hond direct weg en naar een lief tehuis.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re:
nou er lopen buiten meer. Gekken ken er genoeg die een hond aan schaffen en alleen in de tuin laten pissen en poepen
Re:
Idd : no way!!! Het zal me zelfs niet verbazen als deze kakkerlak buiten Utopia stiekum schapen neukt
Re:
Ik kijk iedere dag naar Utopia. Ik heb niet gezien dat Ivan de hond trapt of zijn neus dicht knijpt. Alleen dat hij meteen zijn cadeaustrikje afdeed. Omdat hij dacht dat hij niet lekker zat bij hem. Is toch alleen maar goed?
Een puppy schoppen....what the f*ck. Snap überhaupt niet waarom men dierenmishandeling uit zend op tv.
Buitenlanders vinden dieren onrein...en deze Ivan kan zich niet aan de nederlandse wet aanpassen .Hij gaat onrespectvol met een pupje om.
De fokker van de pup spoort ook niet maar die pup moet eruit en die randebiel retour naar het land waar hij van afstand!!!
Re:
Op mijn beurt heb ik dan weer geen greintje respect voor hem en voor die andere losers die niet ingrijpen, inclusief SBS
Re:
wat is normaal in jou beleving, weet je hoeveel beesten mishandeld worden en verhongerd worden hele dag alleen thuis dat is pas zielig
boos
Weghalen die mooie hond.. en die hond van een Iwan effe schoppen en laten rondzweven... komt uit Irak toch die Iwan. . Zijn ze gewend om mensen en dieren te mishandelen... vuile hufter..
Een pup hoort niet in een tv programma voor.
| This discussion has been closed. |