Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Ook een labrador verdient het niet om in een dergelijke narcistische omgeving op te moeten groeien! Ook voor een lab pup geldt dat hij behoeften heeft in zijn jonge leventje (opdoen van indrukken, leren van diverse verschillende situaties, spelen met andere hondjes etc) waaraan ze binnen dit zieke programma niet kunnen voldoen. Ik zou hier nog niet een vogelkooi of schildpad neer willen zetten. Laten de bewoners zich maar druk maken over zichzelf of elkaar maar niet het leven van een weerloze pup verkloten!
Re:
Ik haat hem ook hij verdient het om ooit in zijn leven een groep valse en loslopende agressieve pitbulls tegen te komen die het op hem gemunt hebben zou ik bijna zeggen
Daarbij heeft Arthur recht op een goede opvoeding en dat zie ik al helemaal niet gebeuren met zoveel verschillende mensen met zoveel verschillende opvattingen over opvoeden...
Omdat ik vind dat het hondje Arthur veiliggesteld moet worden van de trieste Ivan! Kom op zeg denk na hoe je een hond behandel en gebruik het niet als een marionettepop!! Reality programma... Mooi laat dan de dierenpolitie 144 samen met de burgerpolitie het programma binnenvallen. Ivan door de politie laten oppakken wegens dierenmishandeling en het hondje Arthur veiligstellen door 144!
schandalig, ook degene die de pup heeft afgegeven voor dit doel moet zich schamen.
| This discussion has been closed. |