Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Tjonge tjonge wat een drukte om niks ,als je goed kijkt is dat geen schoppen maar opwippen meer niet, hond vevelend dan veeg je hem weg, gewoon goed bedoeld.
Misschien alleen een hond kenner op bezoek laten komen en wat leren, hij is er te druk mee doende en niet op de goede manier.
Re:
Het is te hopen dat Ivan mijn rottweiler en ridgeback nooit tegenkomt... Naar mij luisteren ze niet
Een puppie heeft in de sensitieve eerste levensfase alleen warmte, liefde en leuke uitdagingen nodig.
De vraag is wat de makers van Utopia bezielen als je het beestje hoort lijden.
Volgens mij is hier werk aan de winkel voor de Dierenbescherming en is het opmerkelijk dat er nog niet ingegrepen is. Ik denk dat dit nu een kwestie van dagen is. De makers hebben zichzelf geen dienst bewezen, hun imago is beschadigd en ze zouden bij zichzelf te raden moeten gaan wat hun motieven zijn om dit te doen. Geen enkel besef voor de verantwoordelijkheid om het welzijn van het beestje. Het is het zoveelste voorbeeld van het afglijden van wat normaal geacht wordt naar de grenzen van sensatie enkel en alleen om een verkeerde soort aandacht te trekken. Excuses zouden op zijn plaats zijn.
Te erg voor woorde en met excuses kom je er niet hoor dit hondje moet gered worden van het beesd dit kan niet
En een dier kies je als persoon en niet als een groep
Dan zijn er altijd mensen die meestemmen moeten terwijl ze er geen zin in hebben en het hondje draait et voor op!
| This discussion has been closed. |
een hond hoort daar moet thuis.. het diertje moet in contact komen met andere honden/kinderen enz.. dit is gewoon zielig opsluiten van een hond! en dan word hij nog geschopt ook!? Flikker op mag hopen Dat er ingegrepen is? en dat die gast moet vertrekken?? Nu al een schop? wat word het zodra Arthur groter wordt?. vind het echt niet normaal