Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Beste mensen massaal melding van dierenmishandeling maken bij de dierenpolitie kan online, heb ik ook zojuist gedaan. Hoe meer meldingen er worden gedaan hoe hoger de druk wordt dat SBS6 en de dierenpolitie in Aktie moeten komen!
Re:
Weet niet of alle deelnemers gekken zijn maar lijkt mij duidelijk dat een dergelijke omgeving niet de juiste is voor een dier wat recht heeft op een verantwoorde leefomgeving. Wat de programmamakers van Utopia betreft, zij kunnen zich voortaan beter richten op kwalitatieve media. Maak een goede docu ofzo maar stop in hemelsnaam met van die shitzooi als Utopia, zonde van het geld. Al moet ik wel eerlijk toegeven nooit een volledige aflevering te hebben gezien, wellicht niet helemaal eerlijk. Maar ach wat zou het, een volwassen man tegen een puppy is dat ook niet#1:
HAAL DIE PUP WEG WIJ HEBBEN MEERDERE KEREN EEN AGRESSIEVE IVAN GEZIEN VOOR DAT HET TELAAT IS VOOR DE PUP PLEASE
Pleur die knul op straat. Maar ja de Mol, dat durf je niet, lafaard
die pup moet daar zo snel mogelijk weg je hoort dat arme beestje gewoon piepen van pijn doordat die mafketel de pup hard z'n neusje dicht knijpt en later hem aan z'n kleine puppie tandjes de lucht in tilt en ook nog eens laat vallen.....die klootzak moeten hem onmiddellijk Utopia uit trappen en de pup ook weghalen
| This discussion has been closed. |