Albert Heijn Boortmeerbeek moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik was er vanmorgen voor de eerste keer (zelfs met het openbaar vervoer)!
het is een fijne winkel en inderdaad, je kan er dingen vinden, die je nergens anders kan kopen.
De winkel moet blijven!
Kafka in eigen land, en het is gewoon zielig wat hier moet verdedigd worden. De winkel is pas open sinds einde 2015, nieuw gebouwd met personeel dat er gewoon vol voor gaat. Dat zie je niet dikwijls, ah ja, wel bij alle andere AH-winkels. En ik kan het weten, want vooraleer de AH Boortmeerbeek EINDELIJK zijn deuren heeft geopend hier (ocharme 2 maanden terug) hebben wij bijna het ganse land afgereisd om in een winkel van AH terecht te kunnen. En we gaan niet zozeer voor hun goedkope producten, maar wel voor hun aparte gamma en andere bijzondere producten die je gewoon nergens anders kan vinden.
Wat willen ze nu, dat we terug beginnen rond te rijden, kilometers ver, noem maar op hé, Brugge, Turnhout, Lier, Kontich tot zelfs Maastricht, we zijn gewoon overal geweest om toch maar de producten van AH te kunnen kopen.
Regering, of wie hier ook over beslist, denk aub toch eens na. Dit gaat hier niet over een geval van macht van een bepaalde groep op deze plaats. In een cirkel van max 5 km vind je gewoon alle winkels die er moeten zijn, Okay (ligt er gewoon vlak naast), Aldi, Lidl, Carrefour, noem maar op hé.
Wij eisen dat de AH in Boortmeerbeek gewoon kan blijven, het is gewoon ONZE winkel geworden nu, we doen er wekelijks onze inkopen.
Re: Re:
- jeTravaille DANS CE magasin à Boortmeerbeek et tout les jours (depuis 10 semaine) Nous Nous battons pour Avoir un magasin chaleureux et agréable pour nos clients ! Albert heijn est une grande famille Collège , manadgere ,intérimaire , ! Nous ne voulons pas que notre magasin ferme! Aider nous ! Merci

Vorig jaar zijn o.a. Carrefour, Colruyt, Cora en Delhaize beboet omwille van onderlinge prijsafspraken, AH moet ver weg blijven v. zulke praktijken en dus wat mij betreft: STOP de Ahold-Delhaize fusie. Een mogelijk groter marktaandeel buiten Europa kan nooit een reden zijn om hier geld over de balk te smijten en juist aangeworven personeel te ontslaan. Iedereen wordt hierdoor benadeeld. POWER TO THE PEOPLE !!
Denk ook aan de werkgelegenheid, de tevreden klanten en stel vast dat de reden om de winkel, die nog maar net open is, te sluiten kortzichtig is.
Incroyablement scandaleux !!!!!!!!!
Re: Re:
En dat terwijl Colruyt en Okay ook van dezelfde groep is en ook vlak bij elkaar liggen
In Brussel wonende was deze, op half uur rijden de dichtstbijzijnde AH. Leuven gaat dicht, Wemmel gaat niet eens open. Ik ben er verdrietig van.
Mooie, propere winkel met vriendelijk personeel. Goede producten.
Raf.
AH moet blijven.
eindelijk woon Ik weer dicht bij de AH. Was blij weer bij mijn favoriete winkel boodschappen te doen. Ik ben Nederlandse en ben blij daarheen te kunnen. Ze hebben hier meer Dan in een andere supermarkt. Laat deze AH open blijven !!!!!!!
| This discussion has been closed. |
"United we stand, divided we fall"
Deze handtekening als protest tegen de duistere krachten die hier aan het werk zijn (Carrefour, Colruyt & corruptie beginnen toevallig alle drie met een C). Teken ook deze tegen sluiting AH Leuven aub (ook op deze site), waar ik overigens zelf nog nooit geweest ben, maar het gaat om het principe.