Aktie Hondenbelasting Nederland
Neem contact op met de schrijver van de petitie
schandalig
Makkelijk geld verdienen. Stop deze belachelijke oplichtinbgspraktijken
En als de poep dan ook nog opgeruims zou worden.....of er speciale zakken en bakken voor de poep zouden komen...
weg met de hondenbelasting!!!!
Nergens in nederland is gelijk dus dat klopt al van geen kanten:@ !!!
Hondenbelasting afschaffen
Re:
#8: - Dit staat op wikipedia:
Tegenprestatie door de gemeente
De hondenbelasting is geen zgn. bestemmingsheffing. De inkomsten uit hondenbelasting vloeien naar de algemene middelen; de gemeente kan deze middelen naar eigen inzicht gebruiken. Tegenover de betaling van de hondenbelasting hoeft de gemeente dus geen rechtstreekse, aanwijsbare tegenprestatie te leveren, zoals (bijv.) het ter beschikking stellen van plastic zakjes om hondenpoep op te ruimen. Voor het maatschappelijk draagvlak van de belasting is het evenwel raadzaam voor gemeenten om wèl een zichtbaar 'hondenbeleid' te voeren.
Hondenbelasting
honden belasting
honden belasting
Hondenbelasting
Natuurlijk kan ik weigeren om te betalen maar komen ze aan de deur en kan ik niet bewijzen dat ik betaal dan hang ik en moet ik een flinke boete betalen en dan? Ik sta volkomen achter deze actie, al is het alleen maar dat de katten van kattenbezitters en de paarden van paardenbezitters ook overal hun poep laten liggen. Kattenpoep in andermans tuin en paardepoep op de polderwegen. En die hoeven niet extra te betalen. Maar de gemeente is sterker dan ik. Ik zal er alleen voor staan als ze aan de deur komen en dan zal ik toch echt moeten betalen, of ik nou wil of niet dus dan kies ik eieren voor mijn geld. Maar het is van de zotte dat deze belasting er is. Gr. Vivian
Hondse hondenbelasting
Re:
Een hond is een hond vind ik , maakt niet uit wat voor ras. Kleine hondjes geld het zelfde dan voor vind ik.
| This discussion has been closed. |