Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Onderwerp
Polio is nog steeds realiteit en hoogst besmettelijk; - "Het risico op een epidemie door invoer uit het buitenland is eveneens verwaarloosbaar. Zelfs mocht een individu met het poliovirus besmet worden zal dit nog niet leiden tot een epidemie"; dit is volledig te danken aan de zogenaamde groepsimmuniteit. Zodra er een poliopatient uit bijvoorbeeld Pakistan, Afghanistan of Nigeria in nederland opduikt, wordt er door het de daar bij horende vaccinatieprogramma en de huidige dekkingsgraad van boven de 90 % een epidemie voorkomen.
jullie zijn echt niet goed wijs!
tuurlijk worden verbanden ontkent omdat er geen zijn!!!!!
ik word misselijk van deze site!
en in nen tomaat vind je meer kwik terug dan in een spuit!!!!!! gebruik eens jullie verstand!!!!!!!!!!!!!!
Zelfbeschikking
Mensen zouden het recht moeten hebben zelf te beschikken over hun lichaam. Verplichte medische ingrepen = aanranding!
Re:
Natuurlijk werden er verbanden aangetoond ! Zelfs in grote getaIe. In de USA geldt sedert 1988 het National Vaccine Injury Compensation Program, een wet die slachtoffers van vaccinatieschade recht geeft op een billijke schadevergoeding. In de periode 1989 tot en met 2013 werd 2 569 336 538,59 miljard $ aan schadevergoedingen uitgekeerd aan slachtoffers van vaccinatieschade. Ook Engeland, Duitsland en Frankrijk kennen een gelijkaardige wetgeving.
In België ontbreekt elk spoor van een soortgelijke wet.
Re:
Ik stel voor dat JIJ je verstand eens gebruikt. Iets consumeren is iets heel anders dan iets ingespoten krijgen. Neem zelf de proef maar op de som. Melk bijvoorbeeld, kan je zonder problemen drinken, spuit het in en je krijgt koorts (deden ze vroeger in het leger nogal eens).
Polio vaccinatie
Recht op zelfbeschikking, het risico dat je kindje er last van krijgt is aanwezig, terwijl het hier al lang niet meer voorkomt en er ook een profilaxe voor bestaat , in plaats van.
Re:
is het werkelijk wetenschappelijk om inname van stoffen via het maagdarmkanaal met al z'n beschermingsprotocollen te vergelijken met het inbrengen van een stof via een spuit in de spiermassa?
Zie die andere reactie: Ooit melk geinjecteerd?
Onschuldig?
Kom nu toch...
Lees eens mee: http://www.livingwhole.org/dear-parents-are-you-being-lied-to/
Laat ieder zijn vrije keus.
Mag niet verplicht worden, in geen enkel land!
Gast
Niemand mag iets verplicht stellen als niet alle gevolgen zijn overzien. En dat is bij vaccinaties niet het geval. Het gaat meer dan eens fout.
Re:
vrij om te vaccineren
Waarom zouden mensen niet zelf mogen kiezen? Laat mensen vrij het is toch hun eigen keuze om het kind niet te vaccineren...
mijn kindjes mijn keuze!
nooooiiit en zeker nooooooit ga ik vaccineren
spuiten jullie die chemische troep maar in je eigen dikke billen
loes
keuze vrijheid graag! ouders denken echt wel na over voor en nadelen van vaccinatie.
EU? En Staat trouwens vrijheid over lichaam niet in jullie grondwet?
| This discussion has been closed. |