Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
deze mevrouw is volgens mij ernstig geestesziek en dient zo spoedig mogelijk opgenomen en behandeld te worden,daar zij mij beschuldigd dat ik een racist ben inclusief mijn gehele familie.
Ik kan toevallig een Surinamer bij mij in de buurt super gast helaas alleen cocaïne verslaaft .
Hij ziet dingen wat er niet zijn je zou bijna zeggen dat silvana ook hieraan zit .
Misschien dat mw. Simons even de moeite kan nemen om zich publiekelijk te richten tot het Nederlandse volk en even komt uitleggen wat er zo racistisch is aan u en mij. Op basis waarvan heeft Mw. Simons kunnen vaststellen dat bijvoorbeeld mijn persoon, familie, kring van vrienden en aanverwanten racisten zijn. Kijkt u dan oppervlakkig naar huidskleur, iets waarmee uzelf ook niet geconfronteerd zou willen worden (lijkt me) of heeft u specifieke informatie over mijn gedrag en dat van de mijnen.
Laat ik u een stukje op weg helpen, ik tolereer geen enkele vorm van racisme en daarom tolereer ik uw aanwezigheid in onze samenleving al helemaal niet.
Ik geef graag het woord aan u mw. Simons, laat maar horen.
Mevrouw Sylvana Simons als u respect wilt .....geef dan ook respect
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |