Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat ik het zo bespottelijk vindt wat zij doet en waar zij mee bezig is Ze is ontspoort Ik heb altijd geleerd en ook weer aan mijn kinderen door gegeven Wees lief voor kinderen, dan weet je dat je hart op de goede plaats zit En die S Simons kent dat denk ik nietIk vindt haar een stumper Een heel groot stumper
Gelieve SS en consorten niet vergelijken dieren ?
Ik vind dat een belediging voor de dieren.
Mede dank zij de bijdrage van mw. Simons is de sinterklaasintocht van as. zaterdag nog zwaarder omringd door politie en ME dan een risico voetbalwedstrijd. Kinderen moeten nu ook door een detectiepoortje voordat ze het feest mogen bijwonen, je weet maar nooit met die nare blanke racistische kinderen, niet waar mw. Simons.
Een paar jaar geleden ondenkbaar, toen was het gewoon een feest voor iedereen. Ik vind dat de kosten van deze politie operatie op Simons verhaald mogen worden.
Verder roep ik op tot een totale boycot van dat mens, vooruitlopend op campagnes voor de TK verkiezingen van maart 2017, laat merken wat je van haar vindt, en keer haar de rug toe.
Niks zieligs aan haar en zou voor Nederland stuk beter zijn als ze niet meer op tv komt .
Mevrouwtje Sylvana Simons polariseert de Nederlandse samenleving, mijn hele familie gaat dat lelijke polariserende rotkreng. Kaalscheren en met pek en veren de straat uit.
Het zou voor Nederland een zegen zijn als ze lekker oprot naar Suriname.
Re:
ze is echt niet zo stom want zonder diploma's een salaris van 150000 euro per jaar krijgen is niet bepadlf stomof dom
| This discussion has been closed. |
Ik vraag me af wat figuren als die achterlijke Quinsy (halve) Gario en Syldrama Simons, beiden de meest vooraanstaande Zwarte Piet bashers en aanstellerige slachtoffer sujetten, nou werkelijk voor NL te betekenen hebben.
Ik denk dat we daarover heel kort kunnen zijn: bar weinig in de zin van een opbouwend Nederlanderschap.
Deze geflipte idioten zijn uit op aandacht voor zichzelf gebaseerd op denkbeeldige vormen van racisme en zieligheidsverschijnselen.
Gewoon dom volk.