Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
En ieder heeft het recht zijn leven te leiden zoals deze dat wil.
Dus als ik BV geen carnaval of ramadan of Chinees nieuwjaar wil vieren, dan laat ik die gene die dit wel willen doen met rust. Zelfs al zou ik het er niet mee eens zijn.
Laat mij dan om mijn leven leiden, en mijn feesten vieren.
Aangifte regen haar. ZIj dicrimineerd ons! IK WALG ERVAN dat onze tradities kapot aan t maken zijn.
Zwarte piet
Het moet gewoon zwarte piet blijven, anders kun je niemand meer onherkenbaar schminken en dan vergal je heel het sinterklaasfeest!!
En als we zwichten voor zwarte piet dan komen er nog veel meer dingen die afgeschaft kunnen worden en dat kan nooit de bedoeling zijn!!
gewoon niet zeuren en alles bij het oude houden!!
Sylvana Simons is gewoon zelf een racist en denkt alles tegen en over Nederlanders te kunnen zeggen. Daarnaast is die Sylvana gewoon mediageil, ze vindt het kicken om in de picture te staan want wie is ze nou helemaal zonder deze Hetze.
Omdat het gezeik om/over zwarte piet moet ophouden!! Ik ben er zo wat van klaar mee!!, dat gezeur ieder jaar weer...... STOPPEN!!!!!!! NU!!!!!!!!!
Omdat ik van mening ben dat deze vrouw haat en verdeeldheid aan het zaaien is en ik het NIET accepteer om voor racist uitgemaakt te worden..
Daar komt bij dat het eens de hoogste tijd wordt het verleden het verleden te laten en naar een mooie toekomst toe te leven en dat gaat niet met zo'n haatdragend en oneerlijk persoon.
Blijf met je handen en mond van onze traditionele feesten af.....
| This discussion has been closed. |