Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik ben zo ongelooflijk kotsmisselijk van dit ongeleide projectiel dat ik besloten heb deze petitie te tekenen.
Ik vind het te bizar voor woorden dat ik voor zover ik weet, mijn grootouders , mijn ouders, mij en mijn man , mijn kinderen en kleinkinderen als pure racisten weggezet zie worden, terwijl mijn grootouders en ouders de weg geplaveid hebben voor het goede leven dat deze sloerie heeft mogen genieten.. omdat zij dit land na de oorlog zwijgzaam en in armoede en ontbering weer hebben op weten te bouwen!!!
Never Ever dat deze lellebel mijn familie voor racisten gaat uitmaken vanwege de "liefde" voor de zwarte Pietjes
En wat mevrouw Simons doet is haatzaaien om iets wat geen zak met rasisme te maken heeft.
Wat kinderen moeten leren/weten is dat onze gekleurde bevolking niets te maken heeft met de zwarte piet die met sinterklaas mee komt.
Re:
Ik word er zoooo moe van. Wat eem geneuzel allemaal....gaaaap sylvana zeikmons...
Buiten dat beschuldigt ze mij van racisme puur op basis van het feit dat ik een fictief persoon bij het Sinterklaasfeest vind horen.
Schokkend dat zij dit mag en dat zij daar de ruimte voor krijgt in de media
Vr gr fred
| This discussion has been closed. |