TRAP HET AF - studenten op de fiets voor betere mobiliteit!


Gast

#1

2014-04-29 09:53

De rode fietsjes moeten echt worden uitgebreid. Vooral in de buurt rond de stadscampus! Ik heb vaak geen plaats meer om mijn fietsje kwijt te kunnen en soms kan ik geen fietsje meer vinden om me snel naar men trein te begeven, waardoor ik dan mijn trein mis. Hier moet dringend iets aan gebeuren!

Gast

#2 Re:

2014-04-29 10:30

#1: -

En uitbreiden naar de buitencampussen. Nu is er geen rechtstreekse verbinding en voor mensen die met bus/trein/tram komen betekend dit dat ze veel tijd kwijtspelen. Met zo'n 'velo' geraken ook de niet kot-studenten overal op tijd.


Gast

#3

2014-05-03 20:23

fietsen hoe meer hoe liever, maar hou jullie wel aan de verkeersregels, ik zie dagelijks op mijn fietstocht naar de stad, fietsers het rood negeren, als iedereen dat begint te doen, komen er ongelukken van en het is vooral een heel slecht signaal naar kinderen toe die deze regels nog moeten leren

Gast

#4 Re:

2014-05-03 20:24

#1: -

inderdaad rond de stadscampus is er te weinig aanbod

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-05-04 09:23



Gast

#6

2014-05-04 19:27

In een metropool als Antwerpen is dit een noodzaak.
a.d.

#7 ua groenenborgerlaan

2014-05-04 21:11

Wat echt nodig is, is een fatsoenlijk fietspad voorzien rond de campus Groenenborger van de UA in Wilrijk. Ik rijd dagelijks op de groenenborgerlaan naar de les, en ik heb het gevoel echt als fietser op een autostrade te rijden. Veel medestudenten zijn het hier mee eens, want iedereen moet hier langs.